Jump to content

En takk til Nor Star!


Morty

Recommended Posts

Det er ikke uvanlig at det er noen småting som dukker opp på en ny båt.

Veldig sant. Dette er ikke et Nor Star fenomen. Kjenner en som kjøpte ny Scand 360 og en som kjøpte ny Baltic. De hadde lister med minst 10 punkt hver på ting som skulle fikses/modifiseres av leverandør. Det samme kjenner jeg også til fra folk som har kjøpt ny Marex, Joda og Nidelv. Ny båt er ikke som ny bil - det er mer håndarbeid og ofte en del ting første sesongen.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye fra Månestråle også :flag:

Vi var også på messa i Arendal, kom tor. 24/5 og reiste lør. Så litt etter dere men intet funn :smiley:

Eller var det du og kona som gikk rundt i byen med fine nye Nor Star jakker? (grå/hvite) For vi så såhvitt noen med slike jakker!

Ellers var jeg og snakket med Alf som vanlig og forhandlet litt ang. 350`en hehe!

Og var forresten ikke overrasket over service`en du fikk fra Nor Star Boat, vi deler samme erfaring. Utstillingsbåten 290 var den "gamle" typen med tanke på vindu osv så jeg men plattformen var ny slik som din.

Jeg er litt spent på hvordan det ser ut under babord plattform luke? Er hele boxen fylt med badestige? Eller er det plass til tauverk også? Og så hvordan ble defroster opplegget? Kommer luftdysene til rutene ut under dashbordet eller er det lagt rør med slisse langs hele frontruten? Er bare nysgjerrig hehe! Bilder??

Lykke til videre med super båt.

 

God sommer til alle og god "nor star sommer" til alle oss i Nor Star Klubben, på baatplassen :wink:

Månestråle

M/B Månestråle

www.maanestraale.com

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye fra Månestråle også :flag:

Vi var også på messa i Arendal, kom tor. 24/5 og reiste lør. Så litt etter dere men intet funn :smiley:

Eller var det du og kona som gikk rundt i byen med fine nye Nor Star jakker? (grå/hvite) For vi så såhvitt noen med slike jakker!

Ellers var jeg og snakket med Alf som vanlig og forhandlet litt ang. 350`en hehe!

Og var forresten ikke overrasket over service`en du fikk fra Nor Star Boat, vi deler samme erfaring. Utstillingsbåten 290 var den "gamle" typen med tanke på vindu osv så jeg men plattformen var ny slik som din.

Jeg er litt spent på hvordan det ser ut under babord plattform luke? Er hele boxen fylt med badestige? Eller er det plass til tauverk også? Og så hvordan ble defroster opplegget? Kommer luftdysene til rutene ut under dashbordet eller er det lagt rør med slisse langs hele frontruten? Er bare nysgjerrig hehe! Bilder??

Lykke til videre med super båt.

 

God sommer til alle og god "nor star sommer" til alle oss i Nor Star Klubben, på baatplassen :wink:

Månestråle

Hei.

Vi lå i gjestehavna, litt utenfor Pollen. Satte kursen nordover 26. Det var nok ikke oss med Nor Star jakker. Synd dere ikke så oss. Så etter andre 290'er men så bare de helt nye som lå ved siden av oss, klare til overtagelse.

Luka på babord side rommer badestige, men det er plass til litt andre saker der også. Tauverk f.eks. Det er luke på styrbord side også.

Det eneste er at det som legges der blir vått.

Defrosteropplegget ble veldig fint. Det er fire smale dyser under frontvinduene, omtrent som på en bil. I tillegg har de laget et uttak ved føttene i styrepos og ett til ved L- sofaen bak.

Uttaket ved styreposisjon har jeg brukt mye, da det ble ganske kaldt ved beina av og til, på hjemturen.

Kan ta noen bilder senere. Er ikke i båten før til St. Hans. Da tenkte vi oss i retning Koster eller noe sånt.

 

God Sommer!

Morty

Mvh Morty

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...