Jump to content

Gir problem Bravo 2 drev


oroeltoro

Recommended Posts

Hei, 1 cm er veldig mye, men det er mulig dersom du ikke tar av drevet men heiser inn motoren med drevet på og deretter glemmer i legge i mellom skivene som skal ligge i mellom på det bakre motorfestet og deretter drar til de bakre festene, altså jeg var nesten 1 cm ute av kurs siden jeg manglet skivene samt at fremre motor festene var ute av kurs. For mye fett spiller ingen rolle, det blir bare et J¤#"¤#" søl i motorrommet for det vil sprute rundt i bakkant av koblingsplata, 2-3 pump er nok, men det skal visst gjøres etter hver 50. time tror jeg. For de som gjerne vil se hvordan plata ser ut og hvor den sitter og hvordan det skal monteres så annbefaler jeg å gå inn på denne siden og se på sprengskisser samt bilder av hver enkelt del. www.mercruiserparts.com Disse tror jeg har det meste som Mercruiser noen gang har levert.

 

-Knut

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Link to post
Share on other sites

Da er endelig båten tilbake på vannet i "kjørbar" stand, litt morsomt at Xint nevner linken www.mercruiserparts.com , leverandøren til verkstedet hadde problemer med å levere koblingsplata til akseptabel tid. Så jeg hev meg rundt og bestillte online fra nevnte link og fikk delen levert på døren 43 timer etter bestilling fra USA, og til en mye rimeligere penge.

Takk for alle innspill, og håper jeg er ferdig med problemer denne sesongen,

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...