Jump to content

Vestlandstreff, tid og stad?


JanB

Vestlandstreff, tid og stad?  

145 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Her er eit forsøk på ein poll ang. vestlandstreff. Vestlandet er her hovudsakleg definert som Hordaland og Sogn og Fjordane. Men folk lenger sør og nord er hjarteleg velkomne, både på treffet (om det blir noko av...) og til å vera med i avstemninga.

 

Har lagt fram dei mest aktuelle arrangørstadane (på bakgrunn av det som har kome fram i eigen tråd + eigne vurderingar). Me må også finna ei passande helg. Reknar med at det no blir vanskeleg å få arrangert noko før på ettersommaren. Alternativa er derfor frå byrjinga av august.

 

PS: Eg påtek meg med dette ikkje noko arrangøransvar, - lagar berre ein poll!

Link to post
Share on other sites

Hei da eg jobber offshore så viser det seg at allt kolliderer med min rotasjon og ferie.

Hmm det viser seg at jeg har tagit feil på datum og stemt feil det var dumt :headbang: .

15-17/09-06 da har eg fri fra jobb og kan vare med.

Forøvrigt så går båt ferien i år til Ålesund ;-)

 

Hasse.

Redigert av hasse (see edit history)

NB 820

Link to post
Share on other sites

Kvifor så seint på året? Er det ikkje bra med ei helg i juli då? Feks 14.-16. eller 21.-23.?

Mange er nok på eigne ferieturar på ulike stader på den tida. Me kan ikkje akkurat forventa at folk avlyser planlagde sørlandsturar etc. for å delta på treffet. Dessutan treng vel dei som evt. skal arrangera treffet ei viss førebuingstid. Men er det mange som heller vil satsa på juli, og som er klart til å førebu arrangementet, så gjerne for meg. Eg er ikkje lenger vekke at eg sikkert kjem...

Redigert av janb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Første uken i August passer heller dårlig for meg

Andre uken i augus passer dårlig her i bedriften. Da skal Deksgutten på svømmetreningsleir med BS-LK til Bø (av alle verdens steder) og resten av personalet samt direktrisen må n tur bort og se hvorledes det går for seg.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Andre uken i augus passer dårlig her i bedriften. Da skal Deksgutten på svømmetreningsleir med BS-LK til Bø (av alle verdens steder) og resten av personalet samt direktrisen må n tur bort og se hvorledes det går for seg.

Etter litt nærmere samtaler med fruen, kom vi frem til at det var i slutten av Juli at vi skal til Kristiansand. Klarer derfor å rekke første helgen i August :smiley:

Link to post
Share on other sites

Er veldigt for et treff, for å treffe likesinnede, men desverre er staus slik at det er vanskeligt å planlegge mere en 12 timer frem. Men vil hive meg på et treff dersom det passer....

Redigert av bmo (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Når det gjelder sted for treffet, har jeg gått inn for Husnes. Alternativer som ligger i nærheten vil være aktuelle, men havner man langt nord for Bergen blir det vanskelig. Her har vi en utfordring i forhold til opptelling, ettersom noen av stedene ligger såvidt tett at man risikerer at ikke noen av dem får flertall hver for seg, mens et overveiende flertall kan ha stemt på ett av dem. Dette bør det tas hensyn til når man til slutt bestemmer seg for sted.

Laholm

Link to post
Share on other sites

Her har vi en utfordring i forhold til opptelling, ettersom noen av stedene ligger såvidt tett at man risikerer at ikke noen av dem får flertall hver for seg, mens et overveiende flertall kan ha stemt på ett av dem. Dette bør det tas hensyn til når man til slutt bestemmer seg for sted.

Enig med Laholm. Trur det kan vera ein ide å gjennomføra ein andre valomgang. Altså at me om nokre dagar legg ut ein ny (finale-)poll, med dei to-tre alternativa som har fått flest stemmer i første runde. Dermed får folk høve til å stemma "subsidiært".

 

Reaksjonar på det?

 

Når det gjeld tidspunktet ser det likevel ut som om det er spesielt ei helg som peikar seg ut...

Link to post
Share on other sites

For å kunne fange opp flest mulig båter og mannskap både fra Rogaland og Sogn må nødvendigvis treffet arrangeres noenlunde midt mellom, det vil si et eller annet sted ikke langt unna Bergen. Slår dette virkelig til med stort oppmøte må det også være en havn som kan ta i mot oppbudet. Pluss gjerne en faslitet med bevilgning i nærheten??

Link to post
Share on other sites

Jepp Sebaldus , det må vi.. For treff må vi ha. Om vi trenger å organisere so voldsomt første året for å lodde stemningen vet eg da ikke om er nødvendig.

 

Eg og fruen kjørte med bil til Sørlandstreffet. (Tur retur ca 80mil) og det var kjempe gøy.

 

Om vi samlest her eller der er ikke så nøye, men ikke alle kan ligge i 30 knop å marsje. Og da blir avstandene fort store. Ivertfall tiden distansen tar. :rolleyes:

 

Ser nesten ut som om en skulle hatt 2 treff, et nord og et sør. Og kanskje til forskjellige helger?? Så kan dem som kan nå begge.. :lol:

 

Husnes er ei fin havn men det er også Godøysund. Det er ca 24 nm fra Husnes til Godøysund. Trur eg. Godøysund har dei servering. Trenger vi det??

Husnes har plass for barna.

 

Røyksund virker litt fjærnt med tanke på åpning og drift av plassen.

 

Lag en ny poll med dei alt. som er stemt høgast. Både dato og plass.

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Det ser ut for at Dingja, Husnes og Godøysund er førbelse vinnarar når det gjeld stad. Då bør me ha ei finaleavstemmning mellom desse stadane. Håpar nokon andre kan ordna ein ny poll. Sjølv er eg er på ferie og har begrensa tid på nettet...

 

Eg vil på det sterkaste tilrå Husnes. Både fordi eg trur Sunnhordland er det området som flest kan nå, men mest fordi Husnes er ei havn som har tilnærma ubegrensa kapasitet + eit fantastisk vertskap som heilt sikkert vil ta vel imot oss.

 

Dingja er eg redd for kan bli for lite (håpar jo at mange vil prioritera eit treff). Godøysund er eg skeptisk til p.g.a tilstanden på staden dei siste åra. Ved hotellet har det ikkje vore aktivitet på lenge. Sist eg var der blei det drive ei sjøbu med øl- og pizzasal. Denne hadde begrensa opningstid, og toalett-fasalitetane var kun opne i opningstida for sjøbua. Andre facalitetar fantes ikkje. Dette kan ha endra seg no. I så tilfelle håpar eg nokon kan melda ifrå. Men eg er redd for at det ikkje er tilfeldig at Godøysund ikkje har blitt omtalt blant gode gjestehamner dei siste åra, - heller ikkje i havneforum her på baatplassen (Redningsselskapets gule er ikkje oppdatert på Godøysund).

 

Og når det gjeld tidspunkt må det bli ei av dei første helgene i august. Skal me ha ein finaleomgang for tidspunkt også...?

Redigert av janb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...