Jump to content

Vestlandstreff, tid og stad?


JanB

Vestlandstreff, tid og stad?  

145 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Driften av Sjøbua på Godøysund er fra i år overtatt av Wasteland, Bergen. Det innebærer at de også har tatt med seg softgun aktiviteter til øyen. Dette sjenerer imidlertid ingen. Serveringen er den samme som tidligere på matsiden. Altså enkle retter inkl. pizza, fiskesuppe, reketallerken m.m. Største forskjellen er at de nå har alle rettigheter på alkoholsiden.

Selve hotellet og Prinsehytten holder eierselskapet Kent på å skifte kledning og male for at det skal se bedre ut og ikke forfalle mer enn det er. Tror ikke det skjer så mye mer enn det i år. Ny reguleringsplan for området er under utarbeidelse av Kent. Før den er vedtatt, kan ikke mye gjøres.

Havneleien er i år kr. 150,- inkl. strøm. Strøm er det dog begrenset tilgang til.

Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis)

Link to post
Share on other sites

Trond C, ingenting i verden kan frata mine små grønne deres evne til å produsere hallusinogener i store mengder. Ikke engang HD. Og slik vil jeg ha det. Et par minutter med innånding av den skimrende hvite røken, så er humøret straks bedre. Mulig jeg burde begynne å røke igjen. :crazy:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Driften av Sjøbua på Godøysund er fra i år overtatt av Wasteland, Bergen. Det innebærer at de også har tatt med seg softgun aktiviteter til øyen. Dette sjenerer imidlertid ingen.

Vel, direkte innbydande er det ikkje med maskerte soft-skyttarar springande rundt... :wink:

 

Veit du korleis det er med toalett/dusj-fasaliteter i år, blanco?

Link to post
Share on other sites

Softgun aktivitetene er til sjenanse dersom du ønsker å gå tur på stiene innover øyen. Gule plastbånd markerer hvor du ikke bør gå. Ellers til liten sjenanse.

 

Når det gjelder wc/dusj, er dette som tidligere år. To nye toiletter og dusj like utenfor Sjøbua. Disse har tidligere vært bra rengjort. Har ikke benyttet dem i år.

Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis)

Link to post
Share on other sites

Så.... Har vi kommet frem til en dato, og sted?

I følge pollen blir det Dinja i Gulen kommune helga 4.-6. august. Det er greit for min del, men det virker som pollrsultatet likevel ikke "er akseptabelt" for mange??

 

Noen har foreslått å velge ut steder med mest stemmer fra hver region og lage en ny poll. Det kan nok bringe oss videre. Da må imidlertid noen gjøre det, for det nærmer seg faktisk august.....!!

 

Kan dette gjøres i denne tråden, eller må det startes en ny?? Noen.....??!! :confused:

Link to post
Share on other sites

I følge pollen blir det Dinja i Gulen kommune helga 4.-6. august. Det er greit for min del, men det virker som pollrsultatet likevel ikke "er akseptabelt" for mange??

Nja...

 

Hvis du leser tallene riktig, så vil over 80% ikke ha dinja og over 60% ikke ha 4-6 aug... :rolleyes:

 

Ny poll er kanskje å anbefale?

Link to post
Share on other sites

Hvis du leser tallene riktig, så vil over 80% ikke ha dinja og over 60% ikke ha 4-6 aug...

Det blir vel heller snakk om "Hvis du leser pollen som en mindretallspolitiker like etter valget..."

 

For min del passer ingen av alternativene med det ser jo ut til at Dinja peker seg ut nevnte helg, ikke mye men den har uansett fått flest stemmer.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Må bare skyte inn eit lite forslag..: Til helga. På Fitjar. Etter fellesferien har det vore ca 2-3 båtar der inne... mao. god plass. God bredde mellom bryggene, slik at fleire båtar kan liggje utanpå kvarandre, pluss at det er bunkring for bensin og diesel (6,60 pr liter for diesel og 12,60 pr.l for bensin visst eg ikkje hugser heilt feil), daglegvarebutikk, "alt-mogleg-butikk", og visst nokon vil kjøpe sundagsavisa til svigermor som selvfølgelig måtte bli med på tur så er "Videoen" på kaien.

Redigert av oaasheim (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Fitjar passer meg fint, men det er kanskje litt sent å begynne å endre møteplassen? På den andre siden er det vel behov for at noen bekrefter deltakelse dersom treffet skal sies å være aktuelt. For min del vil deltakelse i Fitjar være svært aktuelt, Dingja vil avhenge litt av vær og familieforhold. Etter fire uker i båten er det faktisk noen i familien som kan tenke seg andre aktiviteter!

Laholm

Link to post
Share on other sites

Men for at folk skal melde seg på, må treffstad avtalast. Fitjar er jo ikkje longt i frå Bergen, men heller eit litt lenger stykke frå Stavanger.... Kan jo heller arrangere eit Hordaland-treff, og då må eg seia at Fitjar er mest naturleg. Ekstremt med vakre plassar, og det er midt i Hordaland sånn cirkus cirkus.

Link to post
Share on other sites

Beklageligvis fekk eg nå besjed av min bedre halvdel at vi SKAL til Etne. Så eg må trekka meg til Fitjar i helgen om det blir der. Det er jo som kjent Etne marknad med mykje folk og båt. Så eg blir å finna der..

 

:yesnod:

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Sogn og Fjordane treff (Dingja) blir for langt å gå for meg på en helg. Hordaland (Godøysund eller Fitjar) passer bra. MEN fruen er i ferd med å legge planer for helgen, skal det bli noe av må vi etterhvert bestemme oss for sted. Helgen nærmer seg, i morgen er det onsdag, torsdag må man pakke båten for å være klar til å reise fredag rett etter jobb... :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...