Jump to content

mat&trebåt festival halden

hav fisker`n

Recommended Posts

Å?

Trebåtfestival i Halden?

Aldri hørt om denne. Finnes det noen link på www med info? Kanskje det rette sted å markedsføre og selge trebåten sin......? :blush:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

.... Ærnte du ifra østfold æ?

:blush: Jo - men.......ikke "ordentlig" serru - er innfløtter på det 5. året! Men Østfold- og Fredrikstadpatriot på min hals! :yesnod: Har aldri følt meg så velkommen noen sted, og trives som her på Kråkerøy!! :flag: Her vil jeg bli gammel.......

Da får vi vel ta en tur til Halden - enda en unskyldning til å kjøpe noen 6-pack! :lol: Er det flere her fra baatplassen som kommer?

Bare et spørsmål til slutt - til de som ha vært der før (trebåtfestivalen): Har selvfølgelig trebåt av god gammel årgang (og er stolt over den) og med "stamtavle", MEN, styrhuset og fordekket er plastbelagt! :eek:

Blir jeg jaget, tror du - eller "tolereres" slik kompositt-bygg????? :confused:

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

walter_s skrev

Bare et spørsmål til slutt - til de som ha vært der før (trebåtfestivalen): Har selvfølgelig trebåt av god gammel årgang (og er stolt over den) og med "stamtavle", MEN, styrhuset og fordekket er plastbelagt!

Blir jeg jaget, tror du - eller "tolereres" slik kompositt-bygg?????

Det er ikke noe problem så lenge skroge er av tre så er det en tre båt,

du bør komme ett par dager før vis du har mulighet til det, for di plassene som er innerst i havna blir opptatt på torsdag som regel, på lørdag er det live musikk på akktre dekk hos meg

Må desverre melde avbud! :cryin:

Dattera, svigersønn og barnebarna skal flytte til ny leilighet og det skal selvfølgelig skje på lørdag!!! :smash: Og hvem skal hjelpe til med å bære, dytte, demontere og skru sammen igjen? Joda, "skipperen" på >>Morild<<............ :rolleyes:

Liten trøst (plaster på såret):

"Vraktangen dram- og lutefisklag" skal ha sommertreff lørdag kveld (uten lutefisk) men MED dram og grilling.

Har planer om å dra inn på lørdag, men er det noen som helst mulighet til å få plass da?

GipsyGirl

klart det er plass til en så nydelig båt på lørdag men du må nok regne med å legge til på ut sia eller bak noen andre, di første var på plass på torsdags formiddag inkl meg selv..........

• 1 år senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...