hav fisker`n Startet 20.Juni.2006 Del på Facebook Startet 20.Juni.2006 30/6 - 2/7 er det noen her som skal dit ?? jeg er på plass for 6e åre på rad sommerens høyde punkt for min del da skal det å ikke noe men kansje det blir litt ufrivillig Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Å? Trebåtfestival i Halden? Aldri hørt om denne. Finnes det noen link på www med info? Kanskje det rette sted å markedsføre og selge trebåten sin......? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Neptim Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Info. finnes på : www.visithalden.com eller www.halden.batforening.no Sitér dette innlegget Link to post
vanntrivsel Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Å? Trebåtfestival i Halden? Aldri hørt om denne. Hæææææ ,er det mulig? Ærnte du ifra østfold æ? http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/index.php?showtopic=1059&hl=trebåtfestivalen Sitér dette innlegget Link to post
cocker Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Klart vi må på trebåtfestivalen i halden...... Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Trebåtfestivalen er fast avtale hvert år!!!!! Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Walter_S Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 .... Ærnte du ifra østfold æ? Jo - men.......ikke "ordentlig" serru - er innfløtter på det 5. året! Men Østfold- og Fredrikstadpatriot på min hals! Har aldri følt meg så velkommen noen sted, og trives som her på Kråkerøy!! Her vil jeg bli gammel....... Da får vi vel ta en tur til Halden - enda en unskyldning til å kjøpe noen 6-pack! Er det flere her fra baatplassen som kommer? Bare et spørsmål til slutt - til de som ha vært der før (trebåtfestivalen): Har selvfølgelig trebåt av god gammel årgang (og er stolt over den) og med "stamtavle", MEN, styrhuset og fordekket er plastbelagt! Blir jeg jaget, tror du - eller "tolereres" slik kompositt-bygg????? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
hav fisker`n Svart 20.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 walter_s skrev Bare et spørsmål til slutt - til de som ha vært der før (trebåtfestivalen): Har selvfølgelig trebåt av god gammel årgang (og er stolt over den) og med "stamtavle", MEN, styrhuset og fordekket er plastbelagt! Blir jeg jaget, tror du - eller "tolereres" slik kompositt-bygg????? Det er ikke noe problem så lenge skroge er av tre så er det en tre båt, du bør komme ett par dager før vis du har mulighet til det, for di plassene som er innerst i havna blir opptatt på torsdag som regel, på lørdag er det live musikk på akktre dekk hos meg Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Vi med plastbåt da ... får vi også en OK plass? Kanksje vi skulle tatt en tur --- det er jo MAT- og trebåtfestival. Det er maten (og drikke) som lokker meg mest Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Det er jo selvfølgelig en nedtur med plastbåter på en TREBÅTFESTIVAL Men, det pleier (desverre, da det også ligger i ordet trebåtfestival) en egen plastikk brygge. Alle er velkomne og vi i god Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
hav fisker`n Svart 20.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 det er fullt mulig å komme dit med tupp,,,, ææ plast båt det er en egen brygge litt lenger ut i havna som er reservert for dem med den slags "båt" Sitér dette innlegget Link to post
hav fisker`n Svart 27.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 i morra går ferden til halden har bunkra 5 kasser med bjørn unger så det skal vell holde i helja ?) kansje Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 28.Juni.2006 Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 Heldiggriser Her på Randsfjorden er det langt mellom båt-treffene. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Walter_S Svart 28.Juni.2006 Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 Må desverre melde avbud! Dattera, svigersønn og barnebarna skal flytte til ny leilighet og det skal selvfølgelig skje på lørdag!!! Og hvem skal hjelpe til med å bære, dytte, demontere og skru sammen igjen? Joda, "skipperen" på >>Morild<<............ Liten trøst (plaster på såret): "Vraktangen dram- og lutefisklag" skal ha sommertreff lørdag kveld (uten lutefisk) men MED dram og grilling. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
olpi Svart 28.Juni.2006 Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 Kona skal jobbe denn helga også så det blir ikke noe festival på meg heller. Blir kanskje liggende i "hølet" denne helgen så kan kona pendle. Vi får se Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 28.Juni.2006 Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 Har planer om å dra inn på lørdag, men er det noen som helst mulighet til å få plass da? GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 28.Juni.2006 Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 1. Hva slags mat serveres det da siden ordet mat står sentralt her? 2. Får de med tupperwarebåt også mat eller må de gå sultne til sengs? Sitér dette innlegget Link to post
hav fisker`n Svart 30.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2006 Har planer om å dra inn på lørdag, men er det noen som helst mulighet til å få plass da? GipsyGirl klart det er plass til en så nydelig båt på lørdag men du må nok regne med å legge til på ut sia eller bak noen andre, di første var på plass på torsdags formiddag inkl meg selv.......... Sitér dette innlegget Link to post
Tonje_ Svart 13.Januar.2008 Del på Facebook Svart 13.Januar.2008 Les dette http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.652909 Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 (redigert) Da er det i Halden det skjer ihelga. Begynner idag! Trebåter og plastbåter: Kom og opplev Halden! Les mer i HA Visit Halden Redigert 26.Juni.2009 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.