will Svart 2.November.2005 Del på Facebook Svart 2.November.2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21...um=2&Catg=11335 BILLIG ¤ VHF ¤ BILLIG Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Optimus kokeapparat 300 kroner for et Optimus kokeapparat må vel sies å være billig? Selv med ett bluss? Enkelt og pålitelig apparat i alle fall. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
fredriksen Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 (redigert) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21...um=2&Catg=11335 BILLIG ¤ VHF ¤ BILLIG Dette er for 24 V DC opplyser selgeren. Er det noen av dere "kjennere" (Lars, Posseidon,?) som vet om det er lett å endre denne til 12V?Det kunne være fint med denne gamle kvalitetsboksen i tillegg til min nåværende som har DSC.... Redigert 3.November.2005 av fredriksen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Dette er for 24 V DC opplyser selgeren. Er det noen av dere "kjennere" (Lars, Posseidon,?) som vet om det er lett å endre denne til 12V? Det kunne være fint med denne gamle kvalitetsboksen i tillegg til min nåværende som har DSC.... Dette lurer jeg på også, jeg har kjøpt en slik Rolls Royce av en vhf men min er også 24v. Det lyste riktinok i den når jeg satte på 12v, men det var ikke noe liv da jeg brukte en omformer fra 12-24v. Kan være at omformeren er ødelagt selvfølgelig. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 4.November.2005 Del på Facebook Svart 4.November.2005 Det ligger noen Webasto varmere til salgs under bil og deler på AutoDB Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Faxen Svart 4.November.2005 Del på Facebook Svart 4.November.2005 Dette er for 24 V DC opplyser selgeren. Er det noen av dere "kjennere" (Lars, Posseidon,?) som vet om det er lett å endre denne til 12V? Det kunne være fint med denne gamle kvalitetsboksen i tillegg til min nåværende som har DSC.... Det ser ut som det står 12 Volt på tilkopplingen. Kanskje den er bygget om til 24 volt?? Da må det kunne endres tilbake til 12 Volt. Jeg forstørret bildet av baksiden. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
eysteind Svart 5.November.2005 Del på Facebook Svart 5.November.2005 gratis teak: http://finn.no/finn/bap/object/;pdc=113122...028&pos=1&tot=2 Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 (redigert) En av de mest vellykkede seilbåt-båttyper i tre (mahogny?) SKAW 26 til salgs for SEK 5.000,- // bare så synd at det er i Stockholm!!! Grrrrr.... "Skaw 26" Segelbåt i trä 7,88x2,33m 5000:- Et bilde av en maken båt - Men, ikke missforstå! Det er IKKE den i Stockholm!) Flere bilder av en ferdig renovert / oppusset SKAW 26 her! Dette er en "våt drøm" for en som liker trebåt i utgangspunkt, seilbåt av den klassiske typen, og samtidig setter pris på god, gammelt håndtverk! Har vanskelig for å styre meg nå......... Hvor mye tror du transporten av en slik båt fra Stockholm til Fredrikstad vil komme på? Redigert 6.November.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Verrie Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 Har vanskelig for å styre meg nå......... Hvor mye tror du transporten av en slik båt fra Stockholm til Fredrikstad vil komme på? Først og fremst, jeg skal gjerne bidra med kronerulling for deg Walter, om du klarer å overgå sist slepetur du bedrev med. Bedre underholdning skal man lete lenge etter !!! Ergo, så betyr jo det at du frakter den på vannet, ikke sant ? Men om målet ditt er å dempe din kjøpe-iver, så kommer den her : Hvordan i all verden kan du fiske fra et slikt kommende smykke Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 (redigert) Dette er en "våt drøm" for en som liker trebåt i utgangspunkt, seilbåt av den klassiske typen, og samtidig setter pris på god, gammelt håndtverk! Har vanskelig for å styre meg nå......... Hvor mye tror du transporten av en slik båt fra Stockholm til Fredrikstad vil komme på? Vannveien fra STockholm er vakker. Først Stockholms skjærgård, så ned mot Västervik - men ikke helt frem. Gå opp i Gøta Kanal - og over innlandshavene- kom ut ved Gøteborg - og du er nesten hjemme. Vakkert definitivt. En av mine våte drømmer er å ta båten den veien - men stoppe i Västervik Redigert 6.November.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 En av mine våte drømmer er å ta båten den veien - men stoppe i Västervik Jasså, besøke Windy, tenker jeg....... I Storebro's gamle lokaler... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 (redigert) Jasså, besøke Windy, tenker jeg....... I Storebro's gamle lokaler... Nja - den delen er ikke en del av den våte drømmen. Västerviks skjærgård er vakker - de velinformerte hevder at den er vakrere enn Stockholms skjærgård. Faktisk en nordmann som driver et sted som heter Idø i skjærgården der. En gammel losstasjon som er ombygd til restaurant og konferansesenter. Redigert 6.November.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 Frakta ? Mer enn båten koster, men ikke så mye mer. 10.000 SEK? Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Platt Svart 8.November.2005 Del på Facebook Svart 8.November.2005 Gratis trebåt Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.November.2005 Del på Facebook Svart 10.November.2005 Gratis plastsnekke, prosjekt er vel det rette ordet Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 10.November.2005 Del på Facebook Svart 10.November.2005 Gratis plastsnekkeDet er bare å "hive seg på telefonen", bastard!Du er jo ikke ukjent med å handle usett, fra disse kanter av landet....... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 10.November.2005 Del på Facebook Svart 10.November.2005 Har ikke råd til frakt, sleper du? Fikk litt lyst men har ikke plass til flere båter for øyeblikket, hvis da ikke noen av medlemmene har rimelig lokale/låveplass til leie Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 10.November.2005 Del på Facebook Svart 10.November.2005 Den båten kunne kanskje være noe for Mons/datter sin barnehage som han har i egen tråd ??? Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 53fots skøyte gis bort pga flytting Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 For de som er på jakt etter "tidsriktige" detaljer på båtene sine, så kan dere kikke på denne siden. Jeg har pratet med denne fyren, og han virker meget seriøs og fin å handle med. (ser ut til at jeg får tak i en del til meg selg også her). Det kan legges til at han annonserer på mange forskjellige nettsteder i sverige. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 12.November.2005 Del på Facebook Svart 12.November.2005 Meget rimelig Maxi 77 Hadde jeg hatt plass, og den befant seg litt nærmere... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=6390014 Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 14.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2005 Husbåt/Sjøhus på 70kvm til 300'. Forekommer meg rimelig hvis man er i markedet for et slik fartøi. Fin veranda hvor man kan nyte sin cognac og en cigar etter dagens bravader. For ikke å snakke om alle Blondinerne man kunne innplassere med en slik Sitér dette innlegget Link to post
Tugman Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Husbåt/Sjøhus på 70kvm til 300'. Forekommer meg rimelig hvis man er i markedet for et slik fartøi. Fin veranda hvor man kan nyte sin cognac og en cigar etter dagens bravader. For ikke å snakke om alle Blondinerne man kunne innplassere med en slik Eneste må jo være at det sikkert ikke er så lett å finne et sted man kan plassere denne.. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Hvorfor ikke. Den ligger jo på vannet.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
index Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Hvorfor ikke. Den ligger jo på vannet.. Nåværende eier har opparbeidet seg flere hundre tusen kroner i dagbøter fordi han har nektet å flytte den fra kaien sin. Han søkte om å få bygge sjøhus, fikk avslag og bygde derfor på en lekter i stedet. Noe som ikke falt i god jord hos de lokale myndigheter... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.