Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Noe for Walter detta tenker jeg  :eek: Mye for penga her, fikk nesten lyst på den sjøl

Ja, værsågod bastard - bare legg inn et bud du.........jeg avstår plassen min i køen til deg! :lol:

 

Bilde

Bare så du vet det. Sjarken står langt inne på et jorde (antageligvis har den slått rot der også....) på Søndre Sandøy (Hvaler), uten veiforbindelse med omverden..........Lykke til! :wink:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Princess 330 til 75000,-. Det er ikke oppgitt hvilken valuta prisen er oppgitt i, men siden den som har lagt inn annonsen tydeligvis kan skrive norsk, kan det være grunn til å sjekke ut dette nærmere for de som er interessert. Løp og kjøp, eller mangler det en null i prisen?

<{POST_SNAPBACK}>

Ettersom båten befinner seg i england snakkes det vel om pund, når man da legger på hk avgist og moms begynner vel prisen å se normal ut. Så en nulle mangler nok

Redigert av jonkare (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

En god - og en dårlig nyhet: :lol:

 

Den gode nyheten:

BB11 gis bort

 

Den dårlige nyheten:

Den ligger i Stockholmstraktene......

 

:headbang:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tydelig at det er mange som skal skifte ut bryggene sine i indre Oslofjord i høst. Revierhavnens Baatforening skal skifte ut to brygger i høst. Trebrygger med utstikkere. Bryggene er vel totalt ca 100 meter lange hver, men er selvfølgelig demonterbare, både brygga og utriggerne. Vet ikke om det er fritt fram for å forsyne seg, de har avtale med et firma som skal fjerne dem gratis mot at de får dem. Hvis noen er interesserte kan de sende meg en IM, så kan jeg sjekke med havnesjefen.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...