Seilaren Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Ja der i Hillevåg står det mye hummer og kanari. Byens båtkirkegård.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Det er derfor de ikke liker og ta opp plastbåtvrak, de er så vanskelig og hugge opp! SF : Om du ser meg arbeide på Kira II noen gang er det bare og ta turen nedom, jeg tar gjerne en kaffipause og litt båtprat! Sitér dette innlegget Link to post
plimsoll Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Det er derfor de ikke liker og ta opp plastbåtvrak, de er så vanskelig og hugge opp! SF : Om du ser meg arbeide på Kira II noen gang er det bare og ta turen nedom, jeg tar gjerne en kaffipause og litt båtprat! Har du begynt å drikke kaffi nå da? Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Tar meg en kopp her og da... Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Hva er det ned gutten ikke har begynt med? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
SF Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 (redigert) SF : Om du ser meg arbeide på Kira II noen gang er det bare og ta turen nedom, jeg tar gjerne en kaffipause og litt båtprat! Skal ta deg på ordet der en dag (med eller uten kaffi) Redigert 9.Oktober.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Noflow Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Hva er det ned gutten ikke har begynt med? hehe... godt poeng Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Godt begynt er halvt fullent heter det jo i et ordtak.... Så stå på du Sleipner.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Enda et restaureringsobjekt....som gies bort http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 15.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2008 (redigert) Stadig noen som vil kvitte seg med restaureings og opp-pussings objekt..... Liker å legge ut disse...kanskje fordi jeg egentlig har lys på dem alle sammen selv.... Skøyte gies bort! Trebåt gies bort Redigert 15.Oktober.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
sodne Svart 15.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2008 kupp? qxl Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Sleipner93 Svart 15.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2008 Begge annonsene for båtene i Hillevåg er slettet, mon tro om de har blitt gitt bort. Må jaggu ta meg en tur nedom imorgen og høre! Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 15.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2008 Stadig noen som vil kvitte seg med restaureings og opp-pussings objekt.....Liker å legge ut disse...kanskje fordi jeg egentlig har lys på dem alle sammen selv.... Bare hoppe i det da Wabra. Mange det ute som trenger omtanke fra en ekte entusiast. En på vannet, og et langtidsprosjekt i hagen er dobbel lykke. Var bare dette med tid da....... Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Wasco Svart 15.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2008 ...tid og et problem til ...jeg har ingen hage. Hadde jeg hatt det ville den nok vært full av båtprosjekter Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
-Matros- Svart 16.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2008 (redigert) Hadde jeg hatt det ville den nok vært full av båtprosjekter Man skal ha tid til det å!.. Selv om det ser veldig fristene ut! så ikke at du hadde skrevet det fra før av Redigert 16.Oktober.2008 av Kaptein'n (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
M/S Bastard Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 1 Krone eller bud (med Sabb fra syttitallet) Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 22.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2008 Trenger 4-500 kg bly, noen som kan hjelpe? Trond Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 22.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2008 Gis bort TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Wasco Svart 22.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2008 Hagebåt som lengter etter havet Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
lundberg Svart 22.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2008 detta kann vara nått för sabbtokiga! starter till ok pris http://www.blocket.se/vi/10939830.htm?ca=11_s Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Wasco Svart 23.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2008 Opplagsbukker gies bort....bare en liten hake ved det. Du må ta med deg båten som står på bukkene også Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Sleipner93 Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Haha, det overbygget der er noe av det mest snodigste jeg har sett.. Men kunne sikkert vært et greit prosjekt om man bygger nytt overbygg.. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Begge annonsene for båtene i Hillevåg er slettet, mon tro om de har blitt gitt bort. Må jaggu ta meg en tur nedom imorgen og høre! Hva fant du ut Sleipner93, ble de kvitt båtene? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Wasco Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Haha, det overbygget der er noe av det mest snodigste jeg har sett.. Men kunne sikkert vært et greit prosjekt om man bygger nytt overbygg.. Håper ikke eieren blir fornermet...men jeg må si meg enig med deg der Sleipner. Må vel være et av de mest groteske overbygget jeg noen gang har sett på ei tresnekke Ellers har det dukket opp en "Gammel dame som trenger omsorg" Det er ikke lagt ut noen bilder...men som sagt, en gammel dame på 22 fot fra Fevik som trenger omsorg http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Sleipner93 Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Hva fant du ut Sleipner93, ble de kvitt båtene? Hei, har ikke fått snakket med folkene i havna enda. Men jeg fant annonsene igjenn på finn når jeg tittet på Gis bort annonser. Var bare linkene til wabra som ikke fungerte av en grunn. Så jeg antar at de ikke er gitt bort enda.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.