Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?

Batdilla

Recommended Posts

Det er derfor de ikke liker og ta opp plastbåtvrak, de er så vanskelig og hugge opp! :smash:

SF : Om du ser meg arbeide på Kira II noen gang er det bare og ta turen nedom, jeg tar gjerne en kaffipause og litt båtprat! :wink:

Har du begynt å drikke kaffi nå da? :lol:

Stadig noen som vil kvitte seg med restaureings og opp-pussings objekt.....

Liker å legge ut disse...kanskje fordi jeg egentlig har lys på dem alle sammen selv.... :yesnod:

Bare hoppe i det da Wabra. Mange det ute som trenger omtanke fra en ekte entusiast. En på vannet, og et langtidsprosjekt i hagen er dobbel lykke. Var bare dette med tid da.......
Haha, det overbygget der er noe av det mest snodigste jeg har sett.. :lol: Men kunne sikkert vært et greit prosjekt om man bygger nytt overbygg..

Håper ikke eieren blir fornermet...men jeg må si meg enig med deg der Sleipner. Må vel være et av de mest groteske overbygget jeg noen gang har sett på ei tresnekke :eek::eek:

Ellers har det dukket opp en "Gammel dame som trenger omsorg"

Det er ikke lagt ut noen bilder...men som sagt, en gammel dame på 22 fot fra Fevik som trenger omsorg

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Hva fant du ut Sleipner93, ble de kvitt båtene?

Hei, har ikke fått snakket med folkene i havna enda. Men jeg fant annonsene igjenn på finn når jeg tittet på Gis bort annonser. Var bare linkene til wabra som ikke fungerte av en grunn. Så jeg antar at de ikke er gitt bort enda..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...