Jon-Kåre Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Den postingen vil jeg kalle for ufin, lett å identifisere og det jeg kalelr for å drite ut folk. Sikkert gjort i et øyeblikk av ungdomelig fjas men dog Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Seilaren Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Hva i alle dager mener du med det? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Jon-Kåre Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Grunnen til at du la ut den var ikke å opplyse om en billig båt eller lignende men for de du lo når du så den, det er ikke meningen med denne tråden. Hadde du lagt den ut uten noe videre komentarer hadde det sett bedre ut Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Seilaren Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 (redigert) Åja. Sier du det. Jeg skriver at jeg har sett på den i mange år, fordi jeg har har lyst på den betyr ikke at jeg lo. Hvorfor skulle jeg le av den? Faktisk kjenner jeg selger godt, og han er min tidligere arbeidsgiver. Synes det er frekt av deg og komme med slike idiotiske påstander. Redigert 11.Januar.2008 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Jon-Kåre Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Seilaren Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Fint jeg ikke er langsur Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
eysteind Svart 12.Januar.2008 Del på Facebook Svart 12.Januar.2008 Ikke direkte billig, men her synes eg du får mye båt for pengene: Saga 32 til 850.000 Sitér dette innlegget Link to post
Viking. Svart 14.Januar.2008 Del på Facebook Svart 14.Januar.2008 (redigert) Den postingen vil jeg kalle for ufin, lett å identifisere og det jeg kalelr for å drite ut folk. Sikkert gjort i et øyeblikk av ungdomelig fjas men dog Stadig noen "besserwissere" som må "pipe"... Går til angrep, uten å forsikre seg om angrepet er beretiget.. Litt lei av akkurat dette her på båtplassen.... Redigert 14.Januar.2008 av Viking. (see edit history) Sitér dette innlegget Båt 1: Polar 20 - Marna 1977 Båt 2: Johnson 26 [seilbåt]1979 Navionics hd Europa, på Samsung 10". Galia 530 2004, Yamaha v4 130, Draco 17, Selco 16.5, Nordkapp 17, Rana 22 Link to post
Jon-Kåre Svart 14.Januar.2008 Del på Facebook Svart 14.Januar.2008 Jeg innrømer nok at jeg var noe snar i det tilfellet der. Det som gjorde at jeg reagerte var smylisen til seilaren samt bilde i annionsen det var linket til. Trodde ikke jeg skulle drite så kragtig på draget Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Seilaren Svart 14.Januar.2008 Del på Facebook Svart 14.Januar.2008 Jeg ser selv at jeg forumlerte meg litt feil. Ingenting å ta ille opp. Jon-Kåre er en grei kar han... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
m/s draugen Svart 15.Januar.2008 Del på Facebook Svart 15.Januar.2008 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 15.Januar.2008 Del på Facebook Svart 15.Januar.2008 Båt skal slaktes og skrapes!!!. Om noen reserverer båten nå, så bør jo dette kunne bli en kraftig kjekk sak igjen? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
tom-ass Svart 18.Januar.2008 Del på Facebook Svart 18.Januar.2008 Denne snekka selges for dødsbo via en advokat ser det ut til, den kan sikkert skambys på! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Noflow Svart 20.Januar.2008 Del på Facebook Svart 20.Januar.2008 http://autodb.annonsborsen.se/search/viewF...x?advert=408711 Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 20.Januar.2008 Del på Facebook Svart 20.Januar.2008 8 stk. fortøyningsbommer /utriggere gis bort i Kongshavn!! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/S Bastard Svart 22.Januar.2008 Del på Facebook Svart 22.Januar.2008 Litt og gjøre, men ok skute Hadde bare den andre vært på vannet så...... Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 22.Januar.2008 Del på Facebook Svart 22.Januar.2008 Litt og gjøre, men ok skute[/url]Hadde bare den andre vært på vannet så...... Litt Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Sleipner93 Svart 22.Januar.2008 Del på Facebook Svart 22.Januar.2008 Har siklet litt på den jeg! Håper at jeg får tak på noe lignende om noen år Mon tro hva slags maskin det er... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 22.Januar.2008 Del på Facebook Svart 22.Januar.2008 (redigert) Litt Ja, ett pars års arbeid. Har jo erfaring Hmm... Sjømannen 22 er satt ned 10 lapper, skulle nesten hentet denne Fikset opp litt og slogt den til høsten igjen Redigert 22.Januar.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 23.Januar.2008 Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 90 l. gasskjøleskap gis bort i Tananger Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Sydvesten Svart 23.Januar.2008 Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 Enten er dette grisebillig eller så er den feilpriset,men 13000 kroner for denne må da vitterlig være et røverkjøp Billig eller feil pris Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Jawik Svart 23.Januar.2008 Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 Litt av en pris for full tank der ombord. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
hifo Svart 23.Januar.2008 Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 en ekstra null vil ikke hjelpe .. grisebillig da og. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Jon-Kåre Svart 23.Januar.2008 Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 2 nuller mangler tipper jeg Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
oddkt Svart 23.Januar.2008 Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 Har hatt flera ankerdrammar i den båten ja,Har jag hatt pengerna skulle jag dragit den 10meter till min båtplats och flytta in direkt.nydelig båt. Odd Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.