Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?

Batdilla

Recommended Posts

Gikk heller dårlig med denne overbevisningen desverre... :lol:

Huff, ja den eldre garde kan være vanskelige noen ganger :wink:

Skjælø, det kan være at jeg befinner meg på havnedagene 2009!

Da må du komme å hilse på hvis du ser oss. Vi skal i alle fall på havnedagene 08 :smiley:

Wabra: Den klassiske plattgatteren fikk jeg grådig lyst på. Kan bli et smykke, men det blir kanskje for mye i tillegg til skøyta,..tror jeg,... kanskje.....,hm.

Hei Skjælø

Må innrømme at den virket veldig spennende.....selv om jeg selvsagt ser for meg et par års arbeide med å få den på sjøen.

Hadde jeg bare hatt et sted å plassere den og ikke minst en mulighet til å hente den :nonod:

Det er jo langt fra Karmøy til Oslo...i hvertfall hvis du skal dra på en slik doning :sad:

Redigert av wabra (see edit history)

Her er noe jeg var på jakt etter LENGE da jeg skulle ordne min fortøyningsplass

betonglodd.jpg

Joda, bare hiv dem i posten. :lol:

Dette er da ikke noe å være på jakt etter. Lager dem lett selv, helst i umiddelbar nærhet av der de skal brukes. 100 kg betong er ikke noe man farter rundt med. Blir som å bygge hus i hagen, for så å frakte det til tomta.

Huff, ja den eldre garde kan være vanskelige noen ganger :wink:

Da må du komme å hilse på hvis du ser oss. Vi skal i alle fall på havnedagene 08 :smiley:

Wabra: Den klassiske plattgatteren fikk jeg grådig lyst på. Kan bli et smykke, men det blir kanskje for mye i tillegg til skøyta,..tror jeg,... kanskje.....,hm.

Hehe ja de kan riktig være det.. :lol: Men etter noen år med mas og irritasjon på dem fikk jeg nå ihvertfall en gammel 25 fots trebåt. Det for holde en stund til.. :lol:

Ja må jo få hilst på dere ombord i Skjælø! Jeg gleder meg noe forferdelig! :flag:

38' Skjøyte til kr. 5.000,-

Bastard, løp-å-kjøp!!! Ligger i Fredrikstad - er ikke det Vesterelva, kaia ved NTP?

53_-1058284867.jpg

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...