Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Gikk heller dårlig med denne overbevisningen desverre... :lol:

Huff, ja den eldre garde kan være vanskelige noen ganger :wink:

 

Skjælø, det kan være at jeg befinner meg på havnedagene 2009!

Da må du komme å hilse på hvis du ser oss. Vi skal i alle fall på havnedagene 08 :smiley:

 

Wabra: Den klassiske plattgatteren fikk jeg grådig lyst på. Kan bli et smykke, men det blir kanskje for mye i tillegg til skøyta,..tror jeg,... kanskje.....,hm.

Link to post
Share on other sites

Hei Skjælø

 

Må innrømme at den virket veldig spennende.....selv om jeg selvsagt ser for meg et par års arbeide med å få den på sjøen.

Hadde jeg bare hatt et sted å plassere den og ikke minst en mulighet til å hente den :nonod:

Det er jo langt fra Karmøy til Oslo...i hvertfall hvis du skal dra på en slik doning :sad:

Redigert av wabra (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Her er noe jeg var på jakt etter LENGE da jeg skulle ordne min fortøyningsplass

betonglodd.jpg

Joda, bare hiv dem i posten. :lol:

Dette er da ikke noe å være på jakt etter. Lager dem lett selv, helst i umiddelbar nærhet av der de skal brukes. 100 kg betong er ikke noe man farter rundt med. Blir som å bygge hus i hagen, for så å frakte det til tomta.

Link to post
Share on other sites

Huff, ja den eldre garde kan være vanskelige noen ganger :wink:

 

 

Da må du komme å hilse på hvis du ser oss. Vi skal i alle fall på havnedagene 08 :smiley:

 

Wabra: Den klassiske plattgatteren fikk jeg grådig lyst på. Kan bli et smykke, men det blir kanskje for mye i tillegg til skøyta,..tror jeg,... kanskje.....,hm.

 

Hehe ja de kan riktig være det.. :lol: Men etter noen år med mas og irritasjon på dem fikk jeg nå ihvertfall en gammel 25 fots trebåt. Det for holde en stund til.. :lol:

 

Ja må jo få hilst på dere ombord i Skjælø! Jeg gleder meg noe forferdelig! :flag:

Link to post
Share on other sites

38' Skjøyte til kr. 5.000,-

 

Bastard, løp-å-kjøp!!! Ligger i Fredrikstad - er ikke det Vesterelva, kaia ved NTP?

53_-1058284867.jpg

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...