Wasco Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Her er noe jeg var på jakt etter LENGE da jeg skulle ordne min fortøyningsplass Betonglodd Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 (redigert) Og her litt å pusle med for den som liker å vekke til live gamle gode dager....Denne kan bli flott, og den er gratis Klassisk plattgatter Eller hva med et seilbåtprosjekt å pusle med i mørke høst og vintekvelder Seilbåt Redigert 23.Juli.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 FINGRA AV FATE.....DEN ER MIN!!!! Jeg såg den først!! Det vil si jeg har en kompis som var veldig intresert i denne....og vi bor på Karmøy, og det er ikke langt unna Stavanger. Og SLEIPNER...dette er ikke noe for deg.... :nono: Nå er den solgt Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Gikk heller dårlig med denne overbevisningen desverre... Huff, ja den eldre garde kan være vanskelige noen ganger Skjælø, det kan være at jeg befinner meg på havnedagene 2009! Da må du komme å hilse på hvis du ser oss. Vi skal i alle fall på havnedagene 08 Wabra: Den klassiske plattgatteren fikk jeg grådig lyst på. Kan bli et smykke, men det blir kanskje for mye i tillegg til skøyta,..tror jeg,... kanskje.....,hm. Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 (redigert) Hei Skjælø Må innrømme at den virket veldig spennende.....selv om jeg selvsagt ser for meg et par års arbeide med å få den på sjøen. Hadde jeg bare hatt et sted å plassere den og ikke minst en mulighet til å hente den Det er jo langt fra Karmøy til Oslo...i hvertfall hvis du skal dra på en slik doning Redigert 24.Juli.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Dette må da være verdens minste sjekte..... 1 fot!! Så liten at den ikke en gang kom med på bilde Men prisen er det jo ikke noe å si på Sjekte Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
SF Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Sabb diesel gis bort http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=2&tot=284 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Stadig folk som vil bli kvitt gamle "hagebåter" Bare så forferdelig synd at jeg bor så langt unna, og at jeg ikke har plass til å oppbevare disse fine båtene. Eller kanskje det er det beste, for jeg hadde vel endt opp med hagen full av gamle båter Båt gies bort Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Den var fin, sikle sikle Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 (redigert) Du har vel nok å henge fingrene i fra før du også Men slik er det...har mye, vil ha mer Men skal være enig...hadde vært fint å ha en liten båt som er litt enklere å ta noen kjappe turer med Redigert 24.Juli.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Ja, må ta meg sjøl i nakken Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Er det en som har oppgradert til seilbåt kanskje.... Seilbrett Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
10ta9c Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Her er noe jeg var på jakt etter LENGE da jeg skulle ordne min fortøyningsplass Betonglodd Joda, bare hiv dem i posten. Dette er da ikke noe å være på jakt etter. Lager dem lett selv, helst i umiddelbar nærhet av der de skal brukes. 100 kg betong er ikke noe man farter rundt med. Blir som å bygge hus i hagen, for så å frakte det til tomta. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Tenkte nå bare på hvis det var noen i nærheten som trengte dem. Å lage dem selv er IKKE let for en som bor i et lite hus uten hage og uten betongblander og de jeg kjenner som har det har ikke tid.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Sleipner93 Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Huff, ja den eldre garde kan være vanskelige noen ganger Da må du komme å hilse på hvis du ser oss. Vi skal i alle fall på havnedagene 08 Wabra: Den klassiske plattgatteren fikk jeg grådig lyst på. Kan bli et smykke, men det blir kanskje for mye i tillegg til skøyta,..tror jeg,... kanskje.....,hm. Hehe ja de kan riktig være det.. Men etter noen år med mas og irritasjon på dem fikk jeg nå ihvertfall en gammel 25 fots trebåt. Det for holde en stund til.. Ja må jo få hilst på dere ombord i Skjælø! Jeg gleder meg noe forferdelig! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Hva tid går havnedagene i Haugesund av stabelen? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Sleipner93 Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 14-17. Aug. For mer info se Havnedagene.no Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Då må eg ta meg ein tur Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Ellricho Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Om noen har en gammel båt liggende eller kommer over en båt som blir gitt bort, kontakt meg. Helst fra Haugalandet. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Det ligger jo flere slik båter i denne tråden, men ingen fra Haugalandet. Derimot står det en båt nede på Vedavågen som eieren vistnok har problemer med å bli kvitt. Du kan sikkert komme til en rimlig avtale med han. 26 fots Rolfsnes Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 27.Juli.2008 Del på Facebook Svart 27.Juli.2008 Noen som drømmer om en liten seilbåt? Helt gratis blir det nok ikke å få den på vannet...men Seilbåt Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Walter_S Svart 27.Juli.2008 Del på Facebook Svart 27.Juli.2008 38' Skjøyte til kr. 5.000,- Bastard, løp-å-kjøp!!! Ligger i Fredrikstad - er ikke det Vesterelva, kaia ved NTP? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 27.Juli.2008 Del på Facebook Svart 27.Juli.2008 Trur jeg har nok og henge i fingrene i Walter Spørs om det ikke er en hel del arbeid med den der Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 27.Juli.2008 Del på Facebook Svart 27.Juli.2008 Dette er råbillig syns jeg. En haug av utstyr følger jo med! Også en Sabb 2J, ikke ofte man ser de til 10.000 Sitér dette innlegget Link to post
Alvito Svart 28.Juli.2008 Del på Facebook Svart 28.Juli.2008 Lang tur til Stavanger fra Bardufoss så Sabben må funke.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.