Jump to content

Myggsommer i anmarsj!

submiss

Recommended Posts

En ny myggsommer er i anmarsj står det å lese i avisa i dag.

Har jo vært litt prat om flått her inne, men den kommer faktisk helt nede på 4. plass på "rangeringslista" om hvem som biter oss mest,

myggen troner øverst! :flag:

Redigert av submiss (see edit history)

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Råd mot mygg:

-Hold deg i nær kysten, helst i båt. :lol:

-Overse dem, la de bite! (du blir vist imun)

-Hold deg under vann. :diving:

-Hvis det blir helt forj...lig dekk deg til med tykke klær eller hold deg innendørs.

-Myggmiddel er som regel mer plagsommt enn mygg!

-Unngå og fiske etter ørret! :fishing: :nono:

Jo takk! Det er lenge siden det ble varslet myggår i år!

Var på vestre Bolærne i pinsen, og der var det helt for j¤# :cryin: &%ig med mygg! :headbang:

De fulgte etter helt ytterst på brygga til og med. Måtte bare lukke kalesjen tidlig på kvelden.

Hørte fra de som prøvde å lufte hundene bortover på turveien, at det var helt umulig å gå der. Man ble regelrett spist opp... :eek::headbang::headbang:

Det er visst verst lengst nord. Jeg hørte fra en kjenning i Vadsø i dag at i år er myggen på Finnmarksvidden så diger at det faktisk er godt når den suger ... :eek:

Var på pool party forrige fredag. Der opplevde jeg det.. Men om det var blondinen eller myggen, det vet jeg ikke. :wink: Kanskje de samarbeidet. Våknet ihvertfall opp med myggstikk på de mest besynderlige steder... :wink:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...