Jump to content

Myggsommer i anmarsj!


submiss

Recommended Posts

En ny myggsommer er i anmarsj står det å lese i avisa i dag.

 

Har jo vært litt prat om flått her inne, men den kommer faktisk helt nede på 4. plass på "rangeringslista" om hvem som biter oss mest,

myggen troner øverst! :flag:

Redigert av submiss (see edit history)

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Link to post
Share on other sites

Råd mot mygg:

 

-Hold deg i nær kysten, helst i båt. :lol:

 

-Overse dem, la de bite! (du blir vist imun)

 

-Hold deg under vann. :diving:

 

-Hvis det blir helt forj...lig dekk deg til med tykke klær eller hold deg innendørs.

 

-Myggmiddel er som regel mer plagsommt enn mygg!

 

-Unngå og fiske etter ørret! :fishing: :nono:

Link to post
Share on other sites

Jo takk! Det er lenge siden det ble varslet myggår i år!

Var på vestre Bolærne i pinsen, og der var det helt for j¤# :cryin: &%ig med mygg! :headbang:

De fulgte etter helt ytterst på brygga til og med. Måtte bare lukke kalesjen tidlig på kvelden.

Hørte fra de som prøvde å lufte hundene bortover på turveien, at det var helt umulig å gå der. Man ble regelrett spist opp... :eek::headbang::headbang:

Link to post
Share on other sites

Det er visst verst lengst nord. Jeg hørte fra en kjenning i Vadsø i dag at i år er myggen på Finnmarksvidden så diger at det faktisk er godt når den suger ... :eek:

Var på pool party forrige fredag. Der opplevde jeg det.. Men om det var blondinen eller myggen, det vet jeg ikke. :wink: Kanskje de samarbeidet. Våknet ihvertfall opp med myggstikk på de mest besynderlige steder... :wink:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

eller hva med denne Mosquito Magnet'en fra Myggolf. Les mere her

 

Myggolf

 

mvh

Charente

 

Kunne ihvertfall tenkt meg å bli med på den blåbærturen.... mye fint å plukke (på) der.. :rolleyes:

Der fant jeg endelig slik Flåttpenn som har vært omtalt på forumet her før.

Ble sporenstreks bestilt.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...