Sjøtummel Svart 29.Juni.2006 Del på Facebook Svart 29.Juni.2006 ser ingen sammenhengSiden vi antagelig ikke deler syn på dette med å vifte med vester og annet til politi for at de ikke skal borde båten så venter jeg ikke at du skal se noen sammenheng, nei. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.Juni.2006 Del på Facebook Svart 29.Juni.2006 Les en gang til hva jeg skrev! Ved kontroll, hvilket formodes å bety at politiet har gjort en oppmerksom på at de ønsker å kommunisere med en (hvilket man selvfølgelig etterkommer!), og da spør om det er vester/flyteplagg ombord så sier jeg; "ja", og viser disse frem for politiet. Deretter, formodentlig, sier politiet at her er alt i orden og kjører videre. Da har de ikke vært ombord, de har ikke behøvd å komme ombord og jeg har ikke invitert dem ombord! Klarere nå? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.