TMS Startet 30.Juni.2006 Del på Facebook Startet 30.Juni.2006 Denne havnet på dekk... hva er dette ? Sitér dette innlegget TMS Link to post
At-le Svart 30.Juni.2006 Del på Facebook Svart 30.Juni.2006 Hai ?? At-le Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 30.Juni.2006 Del på Facebook Svart 30.Juni.2006 Kan likne litt på andeskjell!? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 1.Juli.2006 Del på Facebook Svart 1.Juli.2006 Ser nu mest ut som en kraftig bihulebetennelse som har løsnet!!!! Sitér dette innlegget Link to post
TMS Svart 2.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 Hallo, det må da være noen som vet hva dette er ? Det fløt tusenvis av dem på strekningen fra Azorene til Falmouth. Jeg har sjekket rundt på nettet uten å finne ut hva det er. jeg har også sjekket ut tipset om at det kan være "Andeskjell", men synes ikke det ligner... Sitér dette innlegget TMS Link to post
evenR4u Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 Hei Som du vet er jeg nå på full fart inn i "energisektoren", så jeg ser for meg at dette ligner på modeller av vannkraftturbiner. Seilinga og turen gikk bra antar jeg. Frister til gjentakelse? Even R Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
avsluttet Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 vet ikke hva det er, men det må jo være godt siden det serveres uten saus. Hvordan havnet den på dekk ,TMS? Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 Det så ikke særlig appetittvekkende ut. Ser det ligger på en tallerken med bestikk ved siden av. Har du tenkt å spise det?? Det ser ærlig talt ut som noe du har funnet hengende på et piggtrådgjerde og dandert i en stjerneform, så slengt på en klatt potetmos på.... Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 .....Som du vet er jeg nå på full fart inn i "energisektoren", så jeg ser for meg at dette ligner på modeller av vannkraftturbiner.. Even R Riktig! Detter er vår nye micro bølgeturbin. slenger ut tusenvis av dem. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Jenny Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Ligner på en eller annen eksotisk rett, nydelig dandert. Hvilken vin valgte du? Litt alvor, - enkelte haiarter legger egg og disse kan være nokså kunstferdige. Kan det være noe sånt? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 TMS.... Pleier du å spise alt du ikke vet hva er...? Tydeligvis tøffere enn meg, jeg pleier å forsikre meg om at det kan spises først... :) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
TMS Svart 3.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 vet ikke hva det er, men det må jo være godt siden det serveres uten saus. Hvordan havnet den på dekk ,TMS? En natt hvor vi ikke hadde revet kvelden før, seilte vi i perioder med med rekkestøttene i vannet. Vi passerte tusenvis av disse greiene, og en av dem havnet på sidedekket. Vilken saus anbefaler du ? Sitér dette innlegget TMS Link to post
TMS Svart 3.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 (redigert) Hei ......Seilinga og turen gikk bra antar jeg. Frister til gjentakelse? Even R Turen gikk bra, vi brukte ni døgn hvorav første og siste døgn gikk for motor pga. lite vind. Ja, jeg tar gjerne en slik tur igjen. Er nå veldig klar for "korte" seilaser til f.eks, Shetland, Helgoland osv.. Redigert 3.Juli.2006 av TMS (see edit history) Sitér dette innlegget TMS Link to post
Nefertiti Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Jeg ville tippet på en variant av "Barnacles". Andeskjell er et eksempel på disse. Er det mykt eller hardt skall? Sitér dette innlegget Link to post
TMS Svart 3.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 ... mykt skall Sitér dette innlegget TMS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.