lippert Startet 4.Juli.2006 Del på Facebook Startet 4.Juli.2006 God dag. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik forgreningskontakt som dette? Da til en annen pris enn det Watski skal ha, som er 800,- Gjerne bare selve forgreningen Jeg fant den ikke hos ELFA Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Geir Svart 4.Juli.2006 Del på Facebook Svart 4.Juli.2006 Malmbergs. http://www.malmbergs.no/ Er forresten ikke sikker på om de selger til privatkunder, men det er jo bare å spørre. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Juli.2006 Del på Facebook Svart 4.Juli.2006 Hej Lippert måste du ha 1in -3 ut ?? både Biltema / Clas O + alla byggvaruhusen (Bauhaus, Hornbach, Jula etc etc) har mycket CEE-kontakter både 1 o 3 fas samt övergångar Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 4.Juli.2006 Del på Facebook Svart 4.Juli.2006 Elektroskandia, Elektrogrossisten, Elfa. Å lage disse overgangene selv, har du tom. lov til... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
lippert Svart 4.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2006 Hej Lippert måste du ha 1in -3 ut ?? Hei. Ja, tanken var at når jeg kom til en gjesthavn hvor alle strømuttaken var i bruk så kunne jeg få plass til en eller to til. Jeg finner den ikke hos ELFA og sist jeg var hos Elektroskandia så solgte de ikke til privatpersoner. Jeg får se om jeg ikke kan hoste opp en elektriker i bekjentskapskretsen . Den lokale el-entreprenøren som har utsalg hvor også privatpersoner kan kjøpe har en pris som ligger på "båt-nivå". Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Gunga Din Svart 4.Juli.2006 Del på Facebook Svart 4.Juli.2006 (redigert) Har varit inne på samma tanke som dig......... skulle ikke gå för mer en 1 extra.....ju fler du har ju större chans er ju att sikkringen ryker........ har sett sådana som monterat en extra 'hona' direkt efter sin egen....(så att ikke den dyre 3/4vägs grenen får egne ben i noen havn.......) Redigert 4.Juli.2006 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
lippert Svart 4.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2006 har sett sådana som monterat en extra 'hona' direkt efter sin egen....(så att ikke den dyre 3/4vägs grenen får egne ben i noen havn.......) Ja, det er jo et godt argument. Det finnes jo langfingrede mennesker over alt. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.