pete Startet 12.Juli.2006 Del på Facebook Startet 12.Juli.2006 Hei. Holder på med vedlikehold av vinsjene ombord. I en Barlow 24 vinsj har en av fjærene til en sperrehake brukket. Hvor finnes reservedeler? Sitér dette innlegget Link to post
cassie Svart 12.Juli.2006 Del på Facebook Svart 12.Juli.2006 Jeg har også Barlow wincher, et lite klipp fra min hjemmeside: In 1976 Barlow 16 og 20 Top Action Ratchet Winches, and Barlow 30 Two-speed Top Action Winches was installed But..... With the demise of the companies that manufactured BARIENT & BARLOW winches, almost every customer who ever purchased those winches has experienced some frustrations to keep the winches serviceable. Unfortunately, almost no provisions were made to ensure supply of even the most basic of spare parts for BARIENT & BARLOW winches But there is hope -THE AUSTRALIAN YACHT WINCH COMPANY can help http://www.arco-winches.com/barient.html Lykke til Cassie Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.Juli.2006 Del på Facebook Svart 12.Juli.2006 Dette var jo ille. Kan du ikke bruke uoriginale deler? Jeg har liksom en følelse av at bl.a. Suzuki er god på saker som dette, altså vite hva man kan få hvor. Sitér dette innlegget Link to post
cassie Svart 12.Juli.2006 Del på Facebook Svart 12.Juli.2006 (redigert) Jeg har sjekka i båten, og har 2 stk reserve. Fjærene er enkle å lage, så jeg kan godt sende en til deg, dersom du ikke kan lage selv. Cassie Redigert: Fjærene og palene er identiske på alle Barlow winchene fra Barlow 2 til Barlow 36, dette gjelder også 3-speed winchene. Redigert 12.Juli.2006 av cassie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.