Jump to content

Har feil gassflaske - noen tips?


Nordboer

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg kjøpte for kort tid siden et komplett anlegg for opplegg av gasskok i båten, med brenner, slanger, kran og lekasjetester. Med pakken fulgte også en fin kasse/bøtte for gassflasken med drenering og det hele. Problemet er bare at jeg har et par 2kg propanflasker type "Primus" med industrikopling/skrukopling. Den nye kassen er for Statoilflasker og har en ferdig hurtigkopling med reduksjonsventil. Jeg trenger altså å bytte flaskene til Statoil, men det er ikke lett. Selvsagt vil de selge meg flaskene, men ikke ta inn de gamle. Shell tar inn de gamle mot bytte av samme blåe type som jeg ikke trenger. Jeg kommer altså ikke over fra den ene standarden til den andre uten å kjøpe nye flasker og brenne inne med de gamle (den ene er nylig fylt og koster nesten 800,- dersom jeg skule kjøpe de på Shell. Har noen et tips til løsning?? :confused:

Link to post
Share on other sites

Jeg selger jo villig vekk, men slikt er vel strengt forbudt å sende i posten????? Den nyeste flaska er jo helt full. Vil nødig bli saksøkt for å ha forårsaket en eksplosjon på et tog eller fly...... Men kanskje jeg skal undersøke med fraktselskaper. Tar gjerne imot en PM fra Suzuki - så skal jeg holde deg orientert. Min destinasjon er Bodø

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...