Jump to content

ser etter et 12-15ft prosjekt/utgangspunkt


enis

Recommended Posts

ja !.. ..da var prosjekt planene mine oppe å går igjenn. Noen forandringer har det blitt, som foreksempel innenbordsmotor !... .. var å så på en båt i dag men de som hadde den var ikke interesert i å selge den enda..

hvis du har forslag til hva som kan passe for meg eller hvet om noen som har et vrak på ca. 14", 15",16" så er du velkommet til å si det ;)

Link to post
Share on other sites

Hvis du fremdeles vurderer å bygge båt selv, kan du sjekke ut denne Glen-L TNT

En del monterer 30-40 hestere på disse og da skal de gå bra unna... :cool:

Hvis du går inn på "customer photos" og ser på TNT finner du mange bilder av båter som er bygd, og tilbakemeldinger på fart osv.

Link to post
Share on other sites

Andre forslag til hva du kan se etter:

 

Hawk 430GT

Myon 460

Bella Arrow

Mørebas 140GT

Barracuda 15/16 (har sett flere varianter av disse)

Sims

Labrador

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

tja, var ikke så dumt det..

her er planene mine:

 

skaffe en 14",15" vrak, var å så på en Fletcher men de som hadde den hviste ikke om de ville selge..

har en 100hk mc-motor på hånda som jeg kansje skal slå til på..eller så blir det vel masse stylig, har tilgang på air-brush så det skal bli spendene å teste ut mine kunstneriske egenskaper, har jo sløst bort 8 år av livet mitt på en steinerskole så noe må jeg ha lært. har bytta skole nå da..hehe..nok om det.

interiør: masse ski, teak, børsta stål og neon lys.. tenkter på å ha rattsal med plas til 3 på, eller så blir det 2 seter forran og sofa bak..

Redigert av enis (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hadde passa meg for Hawk 430 GT hvertfall... bror min hadde en slik med 50 hk for noen år siden.

maken til ustabilt og dårlig skrog har jeg aldri sett.

Kjekt å vite. har ikke sett båten selv, bare husket at den var oppgitt til å tåle 85hk i et eller annet gammelt båtblad jeg har liggende.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...