Jump to content

Kjøleproblem Steyr


Frøken Fryd

Recommended Posts

Kan kjøre med generatoren om jeg er redd for at batteriet er for lavt.

 

Lørdag tok jeg turen ut til Langøy eller Long Island som vi kaller den. Bryggedans og hela i taket.

Tøffet i 8-9 knop, og motorene hørtes ut til å trives godt.

Litt usikker på temperaturen, instrumentene er så grove så det er vanskelig å si om den er 85 eller 95 grader :rolleyes:

MEn jeg kan sjekke det med laptopen en dag og så skal vi etterhvert kontrollere den manuelt med måleutstyr...

 

Fant også ut på turen at det er morro å hilse på padlerene, blir nesten sjokkskadet og kommer ut av takten sin :wink: Pinnebåter har vi hilst på også :smash:

Link to post
Share on other sites

Hei Bayliner........

 

Har liggende infarød temp måler, dyr sak men effektivt instrument. Dersom du trenger det kan du få låne denne. Vil ikke koste deg annet enn at du må hente denne og spandere på nye batterier. Med denne kan du måle tempen nær sagt hvor det måtte være på motoren. Du har da mulighet til å "kalibrere" instrumentene dine...

 

 

bmo

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...