Suggen (i sundet) Startet 10.August.2006 Link til dette innlegget Startet 10.August.2006 Er det noen på forumet som vet hvordan det går med selvbyggerprosjektet Njord. Det ble liksom bråstopp på både bilder og byggebeskrivelse. Jeg regner med at båten er ferdig, men det skulle vært artig å sett bilder av sluttførelsen og ferdig skute. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 10.August.2006 Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 (redigert) er ikke dette hjemmesiden da. http://www.njordforum.no Redigert 10.August.2006 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 10.August.2006 Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Jeg mener jeg i våres leste i ett av båtbladene som fulgte prosjektet at det hadde stoppet opp blant annet på grunn av sykdom, men at det nå var på gang igjen. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Suggen (i sundet) Svart 10.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Tenkte kanskje det var noe sånt. Bildegalleriet og alt stoppet opp når den var 3/4 ferdig. Håper han er i form igjen, så han får ferdig skuta si. Ser ut til å bli en elegant og velbygd båt. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 12.August.2006 Link til dette innlegget Svart 12.August.2006 Var i kontakt med Steinhovden via E-post for en tid tilbake da jeg lurte på hvordan det gikk. Han lovte den gang at nye oppdateringer var på vei, både i forhold til bilder og byggebeskrivelser. Han skrev også at det i utgangspunktet bare var utgifter på internettsidene, slik at han oppfordret oss som var brukere av sidene og debattforumet om å bruke de annonsørene han hadde, og opplyse om at vi hadde funnet de på Njordforum. Må forøvrig si at jeg beundrer arbeidet han utfører med Njord, og gleder meg stort til å se båten ferdig å på vannet. Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
PelleFant Svart 20.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2008 Løfter denne tråden igjen....... Er det noen som vet om Steinhovden fortsatt jobber på med prosjektet sitt, eller om det har stoppet fullstendig opp? Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Var innom nettsidene hans nå og det ser ut som om det stoppet opp etter 3/4 prosess. Synd, for det så ut til være et flott prosjekt. Fint om noen som kjenner prosjektet kan bringe noe nytt om saken. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.