Jump to content

blåe båtputer


christina

Recommended Posts

:confused: Har tenkt å trekke om putene ute i båten.synes det nye blåe stoffet ser kjempefint ut, har noen noen erfaringer med dette?

Tåler det like mye som skaien,den er jo lett å tørke av,(vi har en sønn på 1 år så det blir litt søl)

Blir det veldig varmt?

Lager saltvannet skjolder på stoffet?

Falmer det?

Håper noen av dere har noen erfaringer å dele.

Link to post
Share on other sites

:confused: Har tenkt å trekke om putene ute i båten.synes det nye blåe stoffet ser kjempefint ut, har noen noen erfaringer med dette?

Tåler det like mye som skaien,den er jo lett å tørke av,(vi har en sønn på 1 år så det blir litt søl)

Blir det veldig varmt?

Lager saltvannet skjolder på stoffet?

Falmer det?

Håper noen av dere har noen erfaringer å dele.

Bilde

 

Her er bilde av sofaen på akterdekket som vi trakk om i blått Markelux stoff for halvannet år siden. Har brukt båten i to sesonger så hvor slitesterkt det er og om det falmer vet jeg ikke.

Opplever at det er lett å tørke av når det blir sølt på.

Har heller ikke opplevd skjolder etter saltvann men så har ikke vi satt oss på det etter bading. Derimot synes det godt hvis det kommer saltvannssprut på det og det tørker, da blir det hvite saltkorn som blir liggende igjen. Lett å tørke av.

I sommer har jeg opplevd at det er blitt veldig varmt så jeg har hatt et hvitt badehåndkle liggende i nærheten når en har mindre klær på.

Ellers er vi fornøyde med blåfargen.

Gudrun

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Vi har hatt og har blå sunbrella puter på båtene våre. Opplever det som meget bra . Blir ikke like varmt som skai i sola og ikke klamt om kvelden. Enkelt å holde rent og det tørker fort om det blir vått.

 

For å vaske det bruker jeg vanlig "spray på og tørk av såpe" - og en våt klut

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...