Jump to content

for eller imot trebåt

JRhansen

Recommended Posts

Det er helt topp at andre har flotte trebåter,slik at jeg kan nyte synet av dem. :eek:

Selv har jeg mere nokk med å vedlikeholde plastbåten!

Det er en spesiell og god lukt i åpen trebåt,må innrømme at jeg liker å treke pusten lit ekstra når en mulighet byr seg en sommerdag i havna......

"Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!"

Henter opp iogjen denne tråden her jeg da..Ettersom jeg fortsatt sitter og drømmer meg bort i den vidunderlige verden av større båt..

44_1202911469370.jpg

Må jo si at det ser utrolig pent ut da..Med tre kontra plast

Nydelig båt!!!!!!!!!

Smaken er som baken,delt i to :lol:

Får jo mye mere båt for pengene og da,,tre båt er jo endel billigere enn plast.

Enig i utsagnet, men prismessig kan du få billigere plastbåter enn trebåter. Eksemelvis selges nok Vivvi høyere en mange plastbåter :flag:

du bør jo ikke spørre hva andre synst om trebåter, om du liker trebåter er det vel bare å kjøpe en =)

:flag::flag::sailing::flag::sailing::flag::flag:

du bør jo ikke spørre hva andre synst om trebåter, om du liker trebåter er det vel bare å kjøpe en =)

Opprinnelig så var dette et spørsmål ang arbeidet som følger med og kjøpe tre kontra plast..

Enden på visa blir vel som følger: Skal jeg bare ha meg en båt på campigen så blir det tre snekke. Skal jeg gi opp camping og hoppe på båtlivet for fullt så blir det nok plastik.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...