Birchwood 320 Startet 15.August.2006 Del på Facebook Startet 15.August.2006 Vet der finnes teak plater i plast. Altså imitasjon av teak/skips dørk. Noen som vet hvor en får tak i desse platene?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Kjell E Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 Er det Flexiteek du tenker på? Forhandles av Buholmen båt i Bodø. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
M/B Shanty Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 Maritim har Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
henboe Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 (redigert) Den som maritim har, kan kjøpes der maritim kjøper... Firmaet heter Laminathuset, og vips er prisen halvert. De kan også finere, og skjære dørkplater på mål. Mvh Henboe. Laminathuset Redigert 4.Januar.2010 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 bra tips, men en forferdelig uoversiktelig og stygg nettside! Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Gnisten Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 bra tips, men en forferdelig uoversiktelig og stygg nettside! Helt enig. Jeg gav opp å finne noe teaklaminat der i det hele tatt Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
kildevann1 Svart 11.September.2016 Del på Facebook Svart 11.September.2016 Plast teak ... noen som vet hvor en bestiller dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 11.September.2016 Del på Facebook Svart 11.September.2016 Jeg ble sittende og lese om flexiteek, og innser at den store jobben med teakdekket som jeg skal gjøre neste år kanskje bør får noe som flexiteek. Jeg må si rett ut at hele vedlikeholdsdritfanregimet med teak ikke frister. Noen som kjenner til dette og/eller har prøvd?Noen som vet om hvor det er best å kjøpe? Andre alternativer som kanskje er enda bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 11.September.2016 Del på Facebook Svart 11.September.2016 På Båter i sjøen forrige helg var det noen som presenterte noe som het Permateek. Så egentlig ganske bra ut. De tilbyr seg også å komme og ta mål av båten din og gjøre all monteringen... www.permateek.no Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Vindøyet Svart 11.September.2016 Del på Facebook Svart 11.September.2016 Beste pris på Isiteak jeg fant var på Bauhaus. Og så har de prisgaranti i tilfelle.... Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 11.September.2016 Del på Facebook Svart 11.September.2016 Da har jeg brukt kvelden på å titte på dette. Både kona og jeg er overbevist. Dette er framtiden. Slik blir det, det er kun et spørsmål om økonomi. Kona er kjempenøyaktig og jeg er flink med drittarbeid som pussing, vasking, fjerning av lim o.l. Dette kan vi fikse selv. Sitér dette innlegget Link to post
Bahia Svart 11.September.2016 Del på Facebook Svart 11.September.2016 Isiteek er fenomenalt å jobbe med og tilnærmet vedlikeholdsfritt. Jeg er superfornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 12.September.2016 Del på Facebook Svart 12.September.2016 Isiteek, Permateak, Flexiteak? Noen som vet forskjell? Er egenskapene veldig like mon tro? Vurderer badeplattformen, men tråkket på en båt som hadde slikt i sommer...holdt på å brenne av meg føttene!! Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 12.September.2016 Del på Facebook Svart 12.September.2016 Isiteek, Permateak, Flexiteak? Noen som vet forskjell? Er egenskapene veldig like mon tro? Vurderer badeplattformen, men tråkket på en båt som hadde slikt i sommer...holdt på å brenne av meg føttene!! Med forbehold om at jeg ikke har noen erfaring med dette skryter Flexiteek om at de har utviklet en versjon som ikke blir like varm som foregående versjoner. http://www.flexiteek.com/flexiteek-2g/ Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 12.September.2016 Del på Facebook Svart 12.September.2016 Hadde kontakt med fyren fra permateek.no i dag. Noen som har erfaring med firmaet? De holder til i Greåker. Han tok 5800 pr kvm ferdig lagt Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
TerjeFjern Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Permateek installerte på badeplatformen og cockpit i min Rinker i sommer. Har ingenting å utsette hverken på jobben eller produktet. Ser og føles bra ut. Blir litt varmere i sola enn glassfiberen virker det som men ikke noe problem etter min mening. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Var det en (utlending av noe slag) fra Greåker som gjorde jobben? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Pequod Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Var det en (utlending av noe slag) fra Greåker som gjorde jobben? Tror det var en polakk jeg snakket med fra Permateek på Båter i sjøen-messa. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Krimart Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Treadmaster https://www.treadmaster.co.uk/ har forskjellige typer belegg i forskjellige farger . Typen med diamantmønster er testet gjennom mange år på diverse båter og er godt ansett. Limte det på dørken i cockpiten på min båt i vår: https://baatplassen.no/i/topic/117703-prosjekttr%C3%A5d-26-fot-seilb%C3%A5t/page-2#entry1831647 Fordekket står for tur i vinter. Å kjøpe fra dem var enkelt og greit. De har også teak-imitasjon, det kan også lage kompliserte spesialtilpassede mønster, som du ser av videoen her - men dette har jeg ikke prøvd selv. Hadde det vært min båt ville jeg tatt med andre typer belegg i vurderingen, både p.g.a kostnadssiden og av estetiske grunner, men smaken er som baken. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Var det en (utlending av noe slag) fra Greåker som gjorde jobben? Er en Polakk som driver firmaet i Norge. Han var svært serviceinnstilt . Når dekket skulle monteres så kom det 2 stykker fra fabrikken som monterte det sammen med norske representanten. Jeg har ingenting å utsette på jobben el. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 13.September.2016 Del på Facebook Svart 13.September.2016 Men ser det litt ut som teak eller bare som plastik for å si det sånn? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
TerjeFjern Svart 14.September.2016 Del på Facebook Svart 14.September.2016 (redigert) Ser ut som teak , føles som teak etter min mening. Jeg selger båten og mange av de som har sett på den tror det er ekte teak . Er overhodet ikke plastaktig . Redigert 14.September.2016 av TerjeFjern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.September.2016 Del på Facebook Svart 14.September.2016 Så bra, han var ombord hos meg i går og ga meg en pris så jeg vurderer det sterkt Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bonita I Svart 14.September.2016 Del på Facebook Svart 14.September.2016 I denne tråden https://baatplassen.no/i/topic/86724-legging-av-isiteek-erfaringer-og-gode-r%C3%A5d/ ligger der også noen bilder fra da jeg la Isiteek på akterdekk og skandekk. Fortsatt like fornøyd, men kan bli vel varmt på de beste soldagene (noe det ikke har vært for mange av på Vestlandet de siste sesongene ) Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.