sodne Svart 21.August.2008 Link til dette innlegget Svart 21.August.2008 Ska kje skryta på meg den veldige deltagelsen eg heller, jobba altfor mye torsdag og fredag, så eg krøyp tidligt oppi ei køy. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Poseidon Svart 24.August.2009 Link til dette innlegget Svart 24.August.2009 Så er Havnedagene i Haugesund over for denne gangen også. Selv om været skiftet plutselig og brutalt både frem og tilbake så var deltagelsen den største noensinne og stemningen var på topp både ombord i fartøyene og langs kaiene. De som vil få et inntrykk bør kikke innom Norsk Skipsfartsforum Og så vil jeg anbefale et besøk i albumene til vår utmerkede båtfotograf Arne Magne Breiteig, for der er virkelig mye vakkert å hvile øynene på! http://s49.photobucket.com/albums/f288/Vog...edagene%202009/ http://iloapp.ambreiteig.com/gallery/arran...um&album=14 Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Wasco Svart 24.August.2009 Link til dette innlegget Svart 24.August.2009 Ja her var det mye vakker å se.... Hadde planer om å ta en tur opp med Sophie, men hun er for tiden sterkt anngrepet av skrapesyken, så det ble ingen tur i år heller. Får se til neste år....hvis jeg er kommet litt lenger i prosjektet mitt. Damen må jo ta seg fint ut når vi skal på bytur veit du. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Poseidon Svart 24.August.2009 Link til dette innlegget Svart 24.August.2009 ..... Får se til neste år....hvis jeg er kommet litt lenger i prosjektet mitt. .... Ja, det må du gjerne gjøre, men husk å gå inn på Havnedagene i Haugesund og meld deg på i god tid slik at du er sikret plass! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Wasco Svart 24.August.2009 Link til dette innlegget Svart 24.August.2009 Ja, det ska' me gjera Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.