Hilmar 2 Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 (redigert) Jeg må ha kontakt med mange som mulig som lå på Oscarsborg Fredag 24 September (fra fredag til lørdagen). Kontakt meg på Melding for mer info... Hilmar Redigert 29.September.2010 av Hilmar 2 (see edit history) Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
SiA Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Hei! Tenkte vi skulle på Borgen i helgen, men ikveld kom vinterveden, så da vet jeg hva jeg skal fordrive tiden med... Kanskje neste helg? Hilsen Sindre Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Sist jeg brukte båten bada jeg og kosa meg så kanskje på tide å ta en helg ombord igjen - Borgen kanskje? "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ludde Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Tar vel en tur til Borgen. I dag skrapte jeg is på bilen, så dette blir vel siste turen i år tror jeg. Hilsen Ludde Link to post
Bonus Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Vi drar nok til Borgen imorgen ettermiddag. Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Blir nok siste turen på oss også, men da kan vi jo ta et par eller et glass før vi pakker inn for vinteren da "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bonus Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 ... et par eller et glass ... Jess! Link to post
sjøman Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Hold av en plass til oss a Trond. vi kommer fredag formiddag... Link to post
Bonus Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Hold av en plass til oss a Trond .... Holder av en Carlsberg jeg ... Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Holder av en Carlsberg jeg ... Da kommer jeg på formiddagen også "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Astor Svart 29.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 En korthelg fra fredag til lørdag og så er det slutt. Nå skal Astor oppfriskes kosmetisk med ny teakdør inn til styrhuset og oppfriskning av interiøret. Dette ser fruen og jeg fram til. En gammel dame (båten altså) trenger litt lenger tid foran speilet. Det elektriske skal også oppjusteres. Greit å bruke tiden utover nå før kulda setter inn på fullt og isen legger seg halvmetertykk fra Oslo til Færder...... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bonus Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Da kommer jeg på formiddagen også ... Visste jeg det ikke ... Link to post
Astor Svart 29.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 (redigert) Ser ut til at vi tar turen over mot Borgen, hvis været tillater det. Jetteen kan være voldsom til tider. Kaller opp på 77 og forhører meg med havnekapteinen, hvem det måtte være? Tidlig ettermiddag på oss. Dere andre sover vel middag da? Redigert 29.September.2010 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bonus Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 ... Dere andre sover vel middag da? Skal du ikke være for trygg på Astor ... Link to post
Tine IV Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Økosjefen jobber helg,så trur det blir en tur i gjestehavna for å ta det pent sammen med Chanty .Etter en langhelg sist som starta i Horten gjestehavn å avslutta den i Drammen mandag ,i finværet .Så hadde det vært ok med noe sol snart,sånn vi har det på ukedagene .Men ser ut som det blir regn igjen fra lørdag,men men lite å gjøre med.Vi sitter jo inne uannsett så,men lissom litt kosligere å bevege seg ut i sola da . Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Compromise Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 (redigert) Dukker nok opp i Horten i morgen jeg også. Har litt jobb som må gjøres ombord, så da er det fint å ligge i havn med strøm, og så er det kort vei til hvis man plutselig skulle falle for fristelsen Redigert 29.September.2010 av Skipet 5 (see edit history) /per Link to post
Ludde Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Ser at det blir storinnrykk på Borgen til helgen. Vi kommer ikke før på lørdag, men det ordner seg sikkert, siden det er så mange store, kjente båter man kan ligge utenpå. Hilsen Ludde Link to post
sjøman Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Tror ikke det skulle være noe problem nei. Link to post
Astor Svart 29.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Tror ikke det blir fullt på Borgen denne helgen heller. Det tynnes fort i rekkene nå. Båtopplagsplassene i havnene blir stadig tettere av båter. Det var god plass forrige helg. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
baatsman Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Turen går til Røldal, senere Bergen. Vel det betyr uten båt. Høstferie. Kos dere på Borgen. Ellers Ludde: Bruk begge motorene nå ved tilegging Vi sees Vi sees! Link to post
Tom Rør Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Blir indre Oslofjord i helga, da vi skal på latter på lørdag.Blir Aker brygge fra Lørdag til Søndag, og det er ikke så koselig som Borgen Link to post
Bonus Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 ... til Borgen imorgen ettermiddag. Deilig stille her på Borgen ikveld. Kun etpar båter til. Godt og varmt i båten, god rødvin i glasset og fru Bonus smiler og koser seg. Kan man bedre ha det? Link to post
TICORA Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Sesongavslutning denne helgen. Blir Mølen tenker jeg...hvis ikke været sender oss til Borgen Link to post
sjøman Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Det finnes ikke noe som er bedre! Hils frua. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn