Marida Svart 5.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2010 Ikke trangt i Skjærhalden idag nei. 10 båter ink. joller. Alle har hver sin, jeg har to Link to post
Tine IV Svart 5.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2010 Økosjefen har fri ,så helga tar vi kansje i Holmsbu .Om det ikke er billetter å oppdrive til Hellbillis i tbg da ,men ser svart ut den turen .Så vanlige på denna årstia er jo tur bort i gjestehavna å besøke dem som ligger i vinterdvale,men er været sånn nogenlunde .Så kansje vi tar Holmsbu ,det ser te vi fredan..... Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Hansi Svart 6.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2010 Hvis været står bi blir det vel en tur bort for å stenge hytta på Lille Arøya for sesongen. Og kansje en liten fisketur i tillegg. Link to post
Lars H. Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Vi har ombestemt oss, det blir ikke tur til Oscarsborg, men til Holmsbu. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
giver Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Hei Ser ut til at det blir Sætre denne helga. mvh giver Link to post
SiA Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Blir "Borgen" for oss også, skal prøve å "krympe" nye "Ramona" fra 32 -26 fot! Hilsen oss i "Ronja" Link to post
Tom Rør Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Tjuvstartet helga i dag! Ligger på Gressholmen, og det er havblikk. Minstejenta og jeg har sett Knerten på dvd i god og varm båt. Borgen i morra med utvidet mannskap Link to post
sjøman Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Koser oss med rødvin og god varme fra ebern i Sandspollen helt alene. Blir Borgen på oss i morgen. Link to post
Compromise Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Ankom Vestre Bolærne for en halv time siden. Da var det allerede veldig mørkt. Det var lite vind og stille vann når jeg skulle legge til så det var ingen problemer fordi om jeg var alene., men når det også kom en på brygga for å ta meg i mot da var alt bare fryd. Det ble bare bikkja og meg denne helgen (hjemmekontor over ICE i morgen), så det blir nok en stille og rolig helg /per Link to post
Mariell Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 (redigert) Ankom Vitoria, Brasil for ett par timer siden. blir liggende en ukes tid. Ikke værste plassen på kloden for en singel mann. Redigert 7.Oktober.2010 av Mariell (see edit history) MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Hansi Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Ikke værste plassen på kloden for en singel mann. Bare pass deg for AIS( <d )... Link to post
Bonus Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Ligger på Borgen. Stille og rolig, nesten ingen båter. Godt og varmt med det obligatoriske røde i glaset. Har vært oppe siden 4 imorges "Fakiren" (06:45 flyet) til Stockholm imorges. Link to post
Ribtjenester Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Meldt bra vær i morra, kansje jeg skal svinge en tur ut til dere med ribben tommy og trond:-) Hilsen Morten www.ribtjenester.no Link to post
REM Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Går til Tønsberg på Lørdag med Ajoda for å se på båt. Gleder oss, både til turen og båten vi skal se på. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
grønningen Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 skall til pointe noire kongo på søndag, kan jo bli spennende Gir max og auke itte kvart Link to post
Mariell Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 DET er ett høl Grønningen MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tine IV Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Vi har blitt lurt ,så da blir det Borgen i morgen på oss også.Vært ombord siden igår og blir her ,gud å godt der er ;o))))Har mer eller mindre vært ombord siden mai mnd,men må vel snart hjem nu ;o( Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Ribtjenester Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 du får komme litt tidlig så kan du bli med på tur igjen Runo:-) www.ribtjenester.no Link to post
Tine IV Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Ikke si sånt da ,må vente på Øko.Så er nok ikke der oppe før i 18.30 tida eller no :o((( Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Tine IV Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Ikke si sånt da ,må vente på Øko.Så er nok ikke der oppe før i 18.30 tida eller no :o((( Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Eureka Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 ...jeg vil også bo på østlandet og ligge med båten på alle de plassene dere snakker om.... furte furte... Link to post
Ribtjenester Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Eureka du får a inn på hotellet på borgen her når vi skal ha julebordet vårt:) Hilsen Morten www.ribtjenester.no Link to post
Lars H. Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Her i Holmsbu er det godt med plasser, vi er faktisk den eneste gjestebåten her! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Compromise Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Ankom Vestre Bolærne for en halv time siden. Da var det allerede veldig mørkt. Det var lite vind og stille vann når jeg skulle legge til så det var ingen problemer fordi om jeg var alene., men når det også kom en på brygga for å ta meg i mot da var alt bare fryd. Det ble bare bikkja og meg denne helgen (hjemmekontor over ICE i morgen), så det blir nok en stille og rolig helg At fortøyningen i går kvelde gikk bra skyldes vel litt flaks. Det så jeg i dag tidlig når jeg kom fra tur med bikkja. Da hang det tau fra begge drevene I går, når jeg lå i sundet og ordnet fendere og tau, da så jeg en blåse litt nord for båten, og det var god avstand til den når jeg satt båten i gir. Men ennå så har jeg altså klart å få tauet fra denne teina surra inn i begge propellsettene. På det ene drevet satt ikke tauet særlig fast så det var bare å surre det av, men på det andre drevet så måtte jeg løsne ytterste propellen. Tauet satt heldigvis ikke tvinnet rundt akselen så det løsnet når jeg dro den ytterste propellen. Takk til Chanty som forklarte hvordan jeg skulle løsne propellen på VP drev (det hadde jeg ikke gjort før). Er forresten tåkete her i dag, men sola titter frem inn i mellom. /per Link to post
Geir Hel Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Fere te romsa i vindafjord nå Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn