Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Strømstad imorgen,det er langt nok unna ca 1000 seilere som kommer innom her (Horten) i helgen.Det er årets største fyllefest i lille Horten,dem har det sikkert dritgøy dem,men uffameg å det ser ut her etterpå.Men men ikke jeg som skal rydde opp,så da er det jo et fett ;o)

Tine IV

Redigert av Tine IV (see edit history)

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Gikk fra Kambo litt før kl 18. Gikk da veldig sakte og lagde middag. Maten var klar rett før Mossesundet. Det var litt høyvann så jeg vurderete sterkt om jeg kunne passere broen. Skitt au, jeg gikk og det gikk bra denne gangen også. Var litt bølger utpå så jeg var glad middagen var klar. Siktet rett på Bolærne øyene, men pga. bølger fra siden så fulgte jeg Østfoldsiden en liten stund før jeg gikk i mot Slagentangen. Båten var full av diesel, vann og groe så jeg fikk den ikke i plan. Gikk derfro i ca. 8- 9 knop sørover. Sør for Slagentangen ble det slalomkjøring mellom regatta seilere (I år hadde de god fart). I ogm ed at jeg ikke fikk båten i plan så tenkte jeg at det fikk bli Bolærne i deg, men bølgene ga meg ekstra fart slik at jeg klrte siste broåpning i Tønsberg med et skrik. La til i gjestehavnen litt før halv ni. Det ligger en flott Windy ca 50m bak akterdekket mitt :thumbsup:

/per

(forts forrige innlegg)

Og godt er det at billigste løsning er å dra hjem: God kveld i båten ved kai ved fruens arbeidsplass! Har fått gjort litt polering, kokt et godt måltid. Tar tidlig kveld med ICE-modem som gir kontakt til vårt utmerkede forum. Hva mer kan man ønske seg?

Laholm

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Planen var Sandspollen denne helgen. Bestilte ny oljekjøler til bb motor forrige torsdag hos Maritim. Skulle komme i dag. Pakken kom og det var noe helt annet en oljekjøler. De får den express opp fra Belgia i morgen. Går alt etter planene blir det pollentur. Vi prøver oss på svai denne gangen er planen.

God helg til dere alle!

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...