onkel_ove Svart 15.September.2011 Link til dette innlegget Svart 15.September.2011 Whiteisland (Kvitsøy) denne helgen, vi er tre seilbåter som skal inn (Erik og Filip, som og er BP medlemer) Satser på å få en del av den store og velfyldte kvitsøykrabben. Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Hansi Svart 15.September.2011 Link til dette innlegget Svart 15.September.2011 Fjelltur, klargjøring og littegrann beising før vinteren setter inn, meldt minusgrader til natten . Link to post
Ra Balder Svart 15.September.2011 Link til dette innlegget Svart 15.September.2011 Til Kvamsøy på overnattingstur med to Firlinger og 10-12 speidere. Og som ekte speidere håper vi selvsagt på dårlig vær og mest mulig action Edmund.Larsen, Hardanger. Link to post
Zandra Svart 15.September.2011 Link til dette innlegget Svart 15.September.2011 Det er vel plass på Borgen til en som ikke har Trawler også håper jeg! (Men jeg har fraktet Selene 53 fra Lisboa til Son, så jeg tør vel vise meg likevel Link to post
Bonus Svart 16.September.2011 Link til dette innlegget Svart 16.September.2011 ... plass på Borgen til en som ikke har Trawler ... så jeg tør vel vise meg likevel Plass er det, men da må du gjøre som jeg ha gjort, vaske båten så du ikke skjemmer bort alle Trawlerne Link to post
Tom Rør Svart 16.September.2011 Link til dette innlegget Svart 16.September.2011 Blir ikke Borgen på meg, da jeg drar helt alene fra i dag til i morgen,kun for å sove! Valp som skal bli stueren er ikke så opptatt av klokkeslett, så søvnen blir litt amputert Kos Dere på Borgen Link to post
Ribtjenester Svart 16.September.2011 Link til dette innlegget Svart 16.September.2011 Blir ikke Borgen på meg, da jeg drar helt alene fra i dag til i morgen,kun for å sove! Valp som skal bli stueren er ikke så opptatt av klokkeslett, så søvnen blir litt amputert Kos Dere på Borgen Stikker nok innom en tur vi Tom og Trond:) www.ribtjenester.no Link to post
Tom Rør Svart 16.September.2011 Link til dette innlegget Svart 16.September.2011 Fungerer skuta bra Morten? Link to post
Lars H. Svart 16.September.2011 Link til dette innlegget Svart 16.September.2011 Hei. Og så var Sagabåttreffet igang i det flotte været. Solen skinner fra klar himmel, det er vindstille o temperaturen er 17gr. Foreløpig er vi kun 3 båter, men vi venter ca. 10 båter til utover dagen når folk er ferdig på jobben. Vi har hele havnen reservert, så det er fritt frem for etternølende Sagabåter, medlemmer i Sagaklubben eller ikke. Plassen er Horten indre havn, sykehusbryggen. Kan du ikke komme, så har jeg satt opp webkamera med "live" video fra båten. Så dersom du vil se hvordan vi har det, er det bare å klikke http://trudelutt.com/mywebcam.htm. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ribtjenester Svart 16.September.2011 Link til dette innlegget Svart 16.September.2011 Fungerer skuta bra Morten? Jepp det gjør den, men vi tar vel jolla ut etterpå når været er så bra:=) www.ribtjenester.no Link to post
Tom Rør Svart 16.September.2011 Link til dette innlegget Svart 16.September.2011 Ble Steilene på meg i dag, og sitter med ei pils, og lav reggaemusikk på nettradio helt by my self og koser meg glugg ihjel! Som jeg alltid har sagt, så er høsten den fineste tiden på sjøen Fortsatt god helg alle sammen Link to post
Rismyr Svart 16.September.2011 Link til dette innlegget Svart 16.September.2011 Ettermiddagstur til Kapelløya. Nydelig vær og herlig lite båter. Pølsegrilling og en siste runde med de stakkars krabbene som sikkert har gledet mange barnesinn denne sommeren. Nå er det gullrekka for alle penga med litt Idol innimellom. Henrik Strand Link to post
Ribtjenester Svart 20.September.2011 Link til dette innlegget Svart 20.September.2011 Ja det lurer jeg på å:) www.ribtjenester.no Link to post
Key Freak Svart 20.September.2011 Link til dette innlegget Svart 20.September.2011 ...opplagskrybba. Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
olpi Svart 21.September.2011 Link til dette innlegget Svart 21.September.2011 (redigert) .... kanskje like greit? : http://www.f-b.no/nyheter/verprofeten-har-talt-iskald-vinter-1.6504933 Redigert 21.September.2011 av olpi (see edit history) Link to post
Astor Svart 21.September.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2011 Ja ja..... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Christel III Svart 21.September.2011 Link til dette innlegget Svart 21.September.2011 I helgen går turen til båtmessen i Bergen. Grennenkemann denne helgen, så jeg tror det blir nok med bil som framkomstmiddel. Litt mye styr med to matroser på 1,5 og 4 år i båten... MvhSimon Link to post
Hulda Svart 21.September.2011 Link til dette innlegget Svart 21.September.2011 Fra Engelsviken til Kungshamn (S for Smögen). Link to post
Una Svart 21.September.2011 Link til dette innlegget Svart 21.September.2011 Opp på kranbil og hjem i hagen "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Trondwi Svart 21.September.2011 Link til dette innlegget Svart 21.September.2011 Tøffetur i skjærgården mellom Hombor og Ulvøysund. Kanskje den fineste skjærgården sønnenfor Fitjar eller Nord-Norge. Link to post
mor Amica Svart 23.September.2011 Link til dette innlegget Svart 23.September.2011 Denne helgen blir det seminar om sikkerhet i tradisjonsbåter på Brakstad. I kveld forteller Egil Rossavik og Frode Bjøru om forliset med "Dragens Vinge" i Nordsjøen og i morgen blir det teori og praktiske øvelser. Kurset avsluttes søndag med tur med M/K Straumingen med MOB-øvelse. Håper det blir en lærerik helg. mvh Ella "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
REM Svart 23.September.2011 Link til dette innlegget Svart 23.September.2011 Til Sandspollen antagelig. Litt avhengig av vindrettning. Mener de spådde Vesta i går kveld? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Zandra Svart 23.September.2011 Link til dette innlegget Svart 23.September.2011 Steilene. Som hytte under Steilene høstcup. Link to post
Astor Svart 23.September.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2011 Landligge og litt vedlikehold. Sommertingene kjøres hjem. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Faxen Svart 23.September.2011 Link til dette innlegget Svart 23.September.2011 Turen går til Folkvang utenfor Drøbak (langt inne på land). Der arrangeres Frogn, Frognere, Frognest. Alt av landbruksprodukter laget i Frogn. Jeg stiller for Frogn Frivilligsentral. Her er mye gøy for ungene. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn