Compromise Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 (redigert) I dag gikk turen til Mølen sammen med Chanty. Var litt bølger over fjorden (sørfra) så det ble litt dumpete på slutten av turen. Det er ganske fullt her nå. Tur med bikkja og middag er unnagjort, så nå er det bare å kose seg Redigert 30.September.2011 av Skipet 5 (see edit history) /per Link to post
Janrik Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Prøver Skjærhalden i morra, havna ikveld. Kjører ikke ut i mørket i teinesesongen. Bør ikke være så mange teiner idag, starter imorra. Link to post
alfb Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Skudeneshavn denne helgen, via ryfylke (fredag kveld) for lysing av krabber...blir vel siste "sommerhelg" for å år dette. Både i går og i dag har det vært, til tider, tykk tåke i Skudenes, mens dere, etter som jeg forstår, har sol i sørfylket :-( Men det kan jo bli bra i morgen og det er bra med plass ved bryggene.. Link to post
Shiny Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Ligger i Tønsberg gjestehavn. Nydelig ettermiddag og solnedgang. En del båter her. Ligger an til en deilig helg som avsluttning på sesongen for vår del. Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Børsy Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Når vi er ferdige i båthavna (fellesopptak på Løvøya) tar vi en tur til Son. HERLIG. Link to post
TICORA Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Sesongens siste tur i morgen. Er det noe fart på Borgen? Link to post
baatsman Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 (redigert) "småfet tysker"=bavaria? 4,39 bred.Vision 44. Kan putte Storebroèn din i daviter bak. Og selvfølgelig fortsatt bruke ankerwinchen Redigert 30.September.2011 av baatsman (see edit history) Vi sees! Link to post
Tom Rør Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Sesongens siste tur i morgen. Er det noe fart på Borgen? Nesten fullt, og mange Baatplassenfolk! Link to post
TICORA Svart 1.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 Nesten fullt, og mange Baatplassenfolk! Da regner jeg med at det blir tur. Må bare overbevise dattera mi først Link to post
Tom Rør Svart 1.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 Plasser ledig ;-) Link to post
mor Amica Svart 1.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 "Nothoinnfestival" i Tømmerviksundet, ei helg med krabbefiske, sildefiske og kveitefiske, masse kos og bål på Barøya. Akkurat nå har vi 30 krabber som venter på å bli kokt mvh Ella "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
TICORA Svart 1.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 Plasser ledig ;-) Hadde glemt en barnebursdag &€:;(€€,!,@€! Da utsetter jeg opptak og satser på sesongavslutning neste helg istedenfor. Link to post
Tom Rør Svart 1.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 Hadde glemt en barnebursdag &€:;(€€,!,@€! Da utsetter jeg opptak og satser på sesongavslutning neste helg istedenfor. He he! Kan ikke huske alt heller ;~ ) Link to post
Bonus Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Ser ut som om det blir Borgen i helgen. Drar antagelig ut imorgen (Torsdag). Gjemmekontor på Fredag. Har vært praktiserende bestefar i nesten 14 dager nå (veldig koselig!), så nå trenger jeg en frihelg Link to post
Tom Rør Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Tar med vesla og den firbente med på Borgen i morgen selv. Kan vel kalle det gjemmekontor også, men jeg har jo ingen å gjemme meg for akkurat Link to post
Salt Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 tja ... kanskje en tur til Skjelsbusundet. Får se hvordan ting ser ut fredag morgen. Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Christel III Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Denne helgen blir det landligge ved Zachariasbryggen i Bergen, og med Primus motor:-) MvhSimon Link to post
Sjøga Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 men jeg har jo ingen å gjemme meg for akkurat hadde hjemmekontor siste timene i dag jeg også, menn hjemte meg i båten Link to post
Astor Svart 6.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Vi har gjemt oss i vinterhavn på Tofte. Denne helgen blir det neppe mer enn fisketur. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Geir Hel Svart 6.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Blir Romsa i helgen, kansje litt hummer fiske Endelig båt igjen Link to post
Per Harald Svart 6.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Siste helgen for i år, så vi får luske oss ut til Torkildsøy (Stavern), før båten går i vinterdvale til uken. God helg alle sammen. Per Harald https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Biscaya Svart 6.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Går fra Strömstad ut til Ekenes på fredag kveld eller lørdag formiddag. Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
TICORA Svart 6.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Denne helgen blir det Borgen fra lørdag til søndag. Leverer båten til opplag sndag så da er sesongen over. Link to post
Tom Rør Svart 6.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Flott på Borgen nå! Link to post
Compromise Svart 6.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Vi ligger på Ramvikholmen. Her er det litt vind men helt greit ved brygga. Vi er den eneste båten her og det er helt greit Vi tok jolla og satt krabbeteiner, det var en litt bølgete tur men ingen fare. I morgen skal vinden løye så da blir det fint når vi skal dra opp teinene. Kos dere på Borgen i helgen, vi blir nok liggende her hvis ikke vinden tar helt av /per Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn