monte carlo Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Til båten på solsiden for å drikke kaffe og se på skuta jeg har kjøpt for 50 gang på en måned...oh joy Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
2rmod Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 I dag går turen til Larvik for å levere kalesjen til rens og impregnering Tormod Beichmann Link to post
primusmotor Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Denne helgen ble Strusshamn på Askøy valgt:-) Her ligger det 5-6 båter med folk i. Ligger på utsiden av Christel lll, kongrkrabben står klar på bordet, så dette blir en fin kveld ser d ut som;-) Kos dere båtfolk:-) D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Faxen Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Hva med oss som har båten på land!!!!! Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Tom Rør Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Ligger på Oscarsborg, og det er tre båter til med folk i, som ikke har Borgen som vinterhavn!Nydelig nå Link to post
Astor Svart 6.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Knallvær ved Oslofjorden i dag. Pusset teak og skrapt/pusset grå flekker hercog der og lagt på et tynt lag olje. Kvalitetstid for båt og eier. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Faxen Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Kjempe vær kan bekreftes, men hva hjelper det da båten ligger tørt 5 meter fra vannet!!!!! Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Tom Rør Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Kvalitetstid for båt og eier. Link to post
gsg Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Denne helgen ble Strusshamn på Askøy valgt:-) Her ligger det 5-6 båter med folk i. Ligger på utsiden av Christel lll, kongrkrabben står klar på bordet, så dette blir en fin kveld ser d ut som;-) Kos dere båtfolk:-)Kjekt at båten til Svein kom til båtfolk for den er vant å være på tur. Link to post
Akoya 1 Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Jeg har hatt båten på vannet i 2 år. Da har det vært mye is så denne vinteren ville jeg ha båten på land. Litt tørk av skrog og montere baupropell. Den vinteren blir det ikke is. uflaks. Men jeg har blitt ferdig med nesten alt. Har begynt med å ha på bunnstoff. Maxi 95 Bavaria 36 Link to post
Poseidon Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Denne helgen går turen til Bekkjarvik i Austevoll med 9 ivrige D5L-deltagere ombord i POSEIDON II. I kveld blir det fin middag på gjestgiveriet i kveld og så går turen sørover til Stavanger igjen imorgen - via Kulleseidkanalen hvis været er lagelig Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Christel III Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Denne helgen ble Strusshamn på Askøy valgt:-)Her ligger det 5-6 båter med folk i.Ligger på utsiden av Christel lll, kongrkrabben står klar på bordet, så dette blir en fin kveld ser d ut som;-)Kos dere båtfolk:-) Regnet trommer mot dekket her i Strusshamn, men under dekk er det varmt og godt. Skal snart sette hjorten i ovnen her, og kommer over til "Luna" med en form med fløtegratinerte poteter og låner steikeovnen til kaptein primus:-) El Coperoen står klar! Ligger fremdeles fire båter her med folk ombord. Sesongen er godt igang, og i år får vi forlenget den til 366 dager MvhSimon Link to post
Ida Marie III Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Setter meg i bilen jeg da Simon å kommer bort, så rekker jeg vel desserten, den flytende....... Link to post
primusmotor Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Regnet trommer mot dekket her i Strusshamn, men under dekk er det varmt og godt. Skal snart sette hjorten i ovnen her, og kommer over til "Luna" med en form med fløtegratinerte poteter og låner steikeovnen til kaptein primus:-) El Coperoen står klar! Ligger fremdeles fire båter her med folk ombord. Sesongen er godt igang, og i år får vi forlenget den til 366 dager Det e jo fort g(h)jort;-) D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Christel III Svart 11.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2012 Denne helgen ser det ut som det blir Kollavågen friluftsområde som blir målet. Nå kan grillsesongen starte Primusmotor, er du klar? MvhSimon Link to post
Christel III Svart 13.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2012 God helg folkens! Nå stikker jeg ned i en god og varm båt og kaster loss Denn helgen går turen til Kollavågen. Har lastet opp etpar sekker ved og god mat og drikke, så det blir kos uansett vær MvhSimon Link to post
ray Svart 13.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2012 Ta en liten en for oss landfaste da.... Prosjekt Princess 35 Link to post
Ramona Svart 15.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2012 vi var eneste båt i den nye gjestehavna i Drøbak fra lørdag til søndag. Nydelig vær denne helga. Flott på sjøen i vinter. Link to post
Tom Rør Svart 15.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2012 vi var eneste båt i den nye gjestehavna i Drøbak fra lørdag til søndag. Nydelig vær denne helga. Flott på sjøen i vinter. Dere og noen arbeidsbåter så vidt jeg så Link to post
Christel III Svart 15.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2012 En videosnutt fra helgens båttur: MvhSimon Link to post
Tom Rør Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Flott film :-) Link to post
Bonus Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Vakkert! Rykker veldig i "båtfoten" av dette! Link to post
Sitrin Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Det varmet en båtkropp i dvale her på Østlandet. Takk for en fin film Christel III Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
primusmotor Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 En videosnutt fra helgens båttur: Nais:-) Kommer det snart noen bilder i min mailboks mon tro??:-) D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Astor Svart 16.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Takk for turen. Blir gjerne med på flere turer. Veldig bra! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn