Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Til båten på solsiden for å drikke kaffe og se på skuta jeg har kjøpt for 50 gang på en måned...oh joy

Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti

Denne helgen ble Strusshamn på Askøy valgt:-)

Her ligger det 5-6 båter med folk i.

Ligger på utsiden av Christel lll, kongrkrabben står klar på bordet, så dette blir en fin kveld ser d ut som;-)

Kos dere båtfolk:-)

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Denne helgen ble Strusshamn på Askøy valgt:-)

Her ligger det 5-6 båter med folk i.

Ligger på utsiden av Christel lll, kongrkrabben står klar på bordet, så dette blir en fin kveld ser d ut som;-)

Kos dere båtfolk:-)Kjekt at båten til Svein kom til båtfolk for den er vant å være på tur.

Jeg har hatt båten på vannet i 2 år. Da har det vært mye is så denne vinteren ville jeg ha båten på land. Litt tørk av skrog og montere baupropell. Den vinteren blir det ikke is. uflaks. Men jeg har blitt ferdig med nesten alt. Har begynt med å ha på bunnstoff.

Maxi 95 Bavaria 36

Denne helgen ble Strusshamn på Askøy valgt:-)Her ligger det 5-6 båter med folk i.Ligger på utsiden av Christel lll, kongrkrabben står klar på bordet, så dette blir en fin kveld ser d ut som;-)Kos dere båtfolk:-)

Regnet trommer mot dekket her i Strusshamn, men under dekk er det varmt og godt.

Skal snart sette hjorten i ovnen her, og kommer over til "Luna" med en form med fløtegratinerte poteter og låner steikeovnen til kaptein primus:-) :cheers_wine:

El Coperoen står klar!

Ligger fremdeles fire båter her med folk ombord. Sesongen er godt igang, og i år får vi forlenget den til 366 dager :lol:

Mvh
Simon

Regnet trommer mot dekket her i Strusshamn, men under dekk er det varmt og godt.

Skal snart sette hjorten i ovnen her, og kommer over til "Luna" med en form med fløtegratinerte poteter og låner steikeovnen til kaptein primus:-) :cheers_wine:

El Coperoen står klar!

Ligger fremdeles fire båter her med folk ombord. Sesongen er godt igang, og i år får vi forlenget den til 366 dager :lol:

Det e jo fort g(h)jort;-)

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

En videosnutt fra helgens båttur:

Nais:-)

Kommer det snart noen bilder i min mailboks mon tro??:-)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...