Tom Rør Svart 26.September.2012 Link til dette innlegget Svart 26.September.2012 Blir Borgen på oss også Link to post
Lars H. Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Og så var vi på plass på Borgen etter en tur i vindstille og flatt vann fra Son. Da vi kom kl.1330, lå vi en stund helt alene, men nå er BP-båten Flid og to andre også på plass. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 (redigert) Det er jo baatplassenbåter alle tre så vidt jeg kan se Redigert 27.September.2012 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Lars H. Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Alle 4 båtene er baatplassen-båter, men det er kun vi som har vimpel! Men nå er jeg så sulten at jeg må forlate tastaturet til fordel for en porsjon Joika-kaker! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars O Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Det ser ut som om vi også kommer til borgen i morra. Lars O Link to post
Tuppelure Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Tom Rør: helt riktig observert av deg :) :) Link to post
Tom Rør Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Fint hos Dere nå tipper jeg? Link to post
REM Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 BP-treff på Borgen i helga? Escada og Eirina melder seg på Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lars H. Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Her er det helt nydelig! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Blir rene bp treffet Vi kommer litt utpå ettermiddagen i morra vi også Link to post
Astor Svart 27.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 (redigert) Det var en nydelig tur over Breiangen i ettermiddag. Godt med longsideplasser i Horten. Bero og vi er forelpig eneste BP-båter. Flere er meldt i morgen. Alle vimpler er tatt ned og skal til vask. Det er en nydelig kveld på fjorden i kveld. Ha en fin helg alle sammen. Går og sikler på en kaffemaskin til å ha ombord. Trekker kun 600 watt. Hm Redigert 27.September.2012 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Abel Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Abel kommer også til Borgen. Link to post
Bonus Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Bonus er barnebarnvakt og kommer ikke. Link to post
Astor Svart 27.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 (redigert) Husk barnebarnkonvensjonen. Den ble vel undertegnet en gang for lenge siden av kong Karl den XII? Redigert 27.September.2012 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Synd bonus, det hadde vært trivelig med en samling med "bord og benkje" på bryggen. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Skulle bare mangle Link to post
Tuppelure Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Koselig og være barnevakt, men dårlig tidspunkt da Bonus ?? Vi har jo ikke sluttført forhandlingene ??? Kjemekoselig at Abel og Tom rør kommer. Link to post
Bonus Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Synd å ikke kunne benke oss ned sammen med dere alle til et lite glass sherry denne helgen, men barnebarnkonvensjonen forplikter .. Link to post
Mariell Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 hadde vært trivelig med en samling med "bord og benkje" på bryggen. Husk god plass for passering og kun to pils eller glass vin pr. pers. Ellers er det rølp MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bonus Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Har engasjert Riksmeglingsmannen til de videre forhandlingene, Tuppelure :-) Link to post
Tom Rør Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Hvis han svikter, er vel Ban Ki Mon ledig for å forhandle litt Link to post
Lars H. Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Beklager så mye at jeg antydet noe som helst om å sitte på bryggen. Det var ikke meningen å starte opp en diskusjon om det nå igjen, - god natt! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 28.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2012 (redigert) Det ligger ann til en flott dag her i marinebyen. Det som geder er at det er kommet en ny og meget rikholdig dagligvarebutikk vv av Sjøsenteret i det nye Vekterkvartalet. I tilegg har fruen funnet nye butikker hvr kortet glir fort ved kassaapparatet. Jeg sikler fortsatt på en Delonghi kaffemaskin som er liten og nett og passer ferfekt ombord i Astor. Mao fredagen byr på utfordringer. På skipslisten leser vi at Snowstorm II med følge og Vekato samt Mor Major 2 med majoren og rederinnen ventes inn ila dagen. Redigert 28.September.2012 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 28.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2012 Skipslisten for Horten er nå oppdatert. I tillegg kommer Gullbritt. Da er vi seks BP-båter. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bitteliten Svart 28.September.2012 Link til dette innlegget Svart 28.September.2012 Har engasjert Riksmeglingsmannen til de videre forhandlingene, Tuppelure :-) Jeg har vakt i dag. Kan spyle rent om behov ( merk, det var en spøk!) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn