Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Og så var vi på plass på Borgen etter en tur i vindstille og flatt vann fra Son. Da vi kom kl.1330, lå vi en stund helt alene, men nå er BP-båten Flid og to andre også på plass.

27okt.jpg

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Alle 4 båtene er baatplassen-båter, men det er kun vi som har vimpel! Men nå er jeg så sulten at jeg må forlate tastaturet til fordel for en porsjon Joika-kaker!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

BP-treff på Borgen i helga? Escada og Eirina melder seg på :yesnod:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Det var en nydelig tur over Breiangen i ettermiddag. Godt med longsideplasser i Horten. Bero og vi er forelpig eneste BP-båter. Flere er meldt i morgen. Alle vimpler er tatt ned og skal til vask. Det er en nydelig kveld på fjorden i kveld. Ha en fin helg alle sammen.

Går og sikler på en kaffemaskin til å ha ombord. Trekker kun 600 watt. Hm

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Beklager så mye at jeg antydet noe som helst om å sitte på bryggen. Det var ikke meningen å starte opp en diskusjon om det nå igjen, - god natt!

Det ligger ann til en flott dag her i marinebyen. Det som geder er at det er kommet en ny og meget rikholdig dagligvarebutikk vv av Sjøsenteret i det nye Vekterkvartalet. I tilegg har fruen funnet nye butikker hvr kortet glir fort ved kassaapparatet.

Jeg sikler fortsatt på en Delonghi kaffemaskin som er liten og nett og passer ferfekt ombord i Astor. Mao fredagen byr på utfordringer.

På skipslisten leser vi at Snowstorm II med følge og Vekato samt Mor Major 2 med majoren og rederinnen ventes inn ila dagen.

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...