Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Er det noen andre båter med folk i på Borgen? Når det gjelder strøm i gjestehavner, så skal det så langt jeg har forstått være det i Holmsbu. Men alt annet, vann butikk osv. er stengt.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Fint at du kommer med en "Borgen rapport" Tom. Da blir skogsmatrosene fornøyde.

Skulle bare mangle om jeg ikke skulle komme med en liten rapport :-).

Frost på brygga i dag tidlig, men blikkstille og sol. Fortsatt god sesong for Dere som har båten ute. Blir mange fine muligheter utover.

Sesongen ble ikke så verst for oss heller. Vi sjøsatte 29. mars med første helgetur 12. april. Fremover mot 4 ukers ferie i august med 31.døgn, ble det 30 døgn, og da hadde vi kun to helger i juli. Etter ferien ble det 19 døgn med siste helgetur 12. oktober. og opptak 24 oktober. Dette ble totalt 80 herlige overnattinger i båten.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jeg oppfatter at de fleste Borgeværinger nå har tatt båten på land. Kan da tråden lånes av oss som bruker båten på vinteren andre steder i landet, eller vil det ses som en uvennlig handling??

Satser på en tur langs Hordalandskysten til helgen, kombinert med julebord fredag.

Laholm

Jeg oppfatter at de fleste Borgeværinger nå har tatt båten på land. Kan da tråden lånes av oss som bruker båten på vinteren andre steder i landet, eller vil det ses som en uvennlig handling??

Satser på en tur langs Hordalandskysten til helgen, kombinert med julebord fredag.

Føler du at du ikke har kommet til før "Borgenværingene" tok opp båtene? :giggle:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...