Sjøga Svart 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 Nå er det 1 år siden det ble skrevet da. Sente dem en Mail jeg. Vi er jo i 2013 nå Link to post
Kaptein Rolf Svart 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 Er i Bekkjarvik.... Link to post
Laholm Svart 27.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2013 Og hvordan ser det ut i Bekkjarvik? Vi er i Stockholm (jobb), reiser hjem i morgen. Hvis isen har sluppet taket i Lysefjorden tar vi nok en båttur, men da for en natt, og med sterk tillit til varmeapparatene. Laholm Link to post
Astor Svart 4.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Regner ikke med trengsel i Horten denne helgen. Været kan ikke bli bedre. Blankt hav og sol. Man får suge på karamellen så lenge den er der.... God helg til dere alle. Bedre kan man ikke få det.... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
All In Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Går fra Risør lørdag og til østre Bolærne. Henter ny båt. Søndag inn til Santa Ke;-) Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Bonus Svart 11.April.2013 Link til dette innlegget Svart 11.April.2013 Ligger på Borgen (Oscarsborg). Kun to vinteropplagsbåter her. Godt og varmt ombord. Italiensk rødvin i glassene. Levelig :-) "Gjemmekontor" imorgen. Link to post
All In Svart 11.April.2013 Link til dette innlegget Svart 11.April.2013 Planen var å gå ut til Borgen fredag. YR sier at jeg skal vente til lørdag. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Sitrin Svart 11.April.2013 Link til dette innlegget Svart 11.April.2013 Hvis alt går etter planen så settes båten på vannet i morgen. Om vi reiser ut i morgen eller lørdag er vi usikker på. Turen går antagelig til Bolærne eller Hankø. Er det noen som vet hvordan forholdene er på Hankø? Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Worry II Svart 11.April.2013 Link til dette innlegget Svart 11.April.2013 Planen var å gå ut til Borgen fredag. YR sier at jeg skal vente til lørdag. (iPad) Ikke la YR bestemme, All In, da kommer man seg sjeldent utpå :-) Du har jo uværsbåt nå ! Link to post
All In Svart 11.April.2013 Link til dette innlegget Svart 11.April.2013 Planen var å gå ut til Borgen fredag. YR sier at jeg skal vente til lørdag. (iPad) Ikke la YR bestemme, All In, da kommer man seg sjeldent utpå :-) Du har jo uværsbåt nå ! Jadda, men snø og sludd frister jo ikke uansett. Blir lørdag nå. Om du kommer deg ut, så kan du jo ta med jentene til Borgen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Worry II Svart 11.April.2013 Link til dette innlegget Svart 11.April.2013 Jeg er ute :-) Kommer nok innom en tur ved 18-tiden. De minste er ikke med. Link to post
All In Svart 11.April.2013 Link til dette innlegget Svart 11.April.2013 Jeg er ute :-) Kommer nok innom en tur ved 18-tiden. De minste er ikke med.Du får kalle meg opp i K-77. Har lisens, men ikke sertifikatet i orden enda;-) Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Bonus Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Vi er klare til å ta imot tampen her på Borgen, All In. Snør litt nå, men det blir det bare god Julestemning av. Tar du med noen nisser, vi glemte å ta med våre ... :-) Link to post
Astor Svart 12.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 (redigert) Julestemning på Borgen høres sommerlig ut. Her oppe på vakre Averøy gjelder solfaktor 30. Vi skal en tur til båtbyen Kristiansund i dag. Fish and ships står på menyen samt en tur til Vågen og småbåthavna. Vi bor i et mangfoldig land. Ser på ip-kamera på Astor at det ikke er snø på båten. Kjekt å ha et kamera som kan styres 300 grader rundt nårcen sitter over 60 mil unna. Redigert 12.April.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Worry II Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Vi er klare til å ta imot tampen her på Borgen, All In. .. Du så oss kanskje i nye trawleren til All In, når du gikk fra Horten søndag ved 14-tiden? Vi passerte nordover et stykke foran deg. Må ha vært deg ? Jeg sa til All In; det der er sikkert Bonus. Han har båten utenfor kjøkkenvindu i Mossesundet Link to post
Bonus Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Jepp Worry II, da var det sikkert meg. Jeg så dere også, men tenkte ikke "at det var dere" Link to post
ter-av Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Vi drar til Borgen i dag - og får ta med litt julemat :) MorMajor-bloggen Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
TICORA Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 For første gang i år....borgen er målet Link to post
Astor Svart 18.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 (redigert) Denne helgen blir det landligge med to barnebarn på hjemlig plan. Morsomt! Har den fordelen at jeg kan tilbringe hverdagene ombord som pensjonist. Og lønna fra NAV har allerede Kommet på konto. Takk til dere alle. Tips; 1. Mai er det Mosesmarsjen og mange andre aktiviteter på Borgen. Mye spennende for store og små. Redigert 18.April.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
All In Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Glir ut av sandtaket en gang på lørdag. Hele familien. Første overnatting på fruen i ny båt. Mulig bare Bergholmen som mål Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Bonus Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Har ikke helt bestemt helgetur destinasjonen enda. Men, vi må jo få skiftet ut litt propellvann .. Link to post
Astor Svart 18.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 (redigert) All-inn; Vi får treffes en dag. Vi er tross alt naboer. He he Er sjelden i havna på kvelden. Fra 09 og utover til rundt 14. Men da jobber sikkert du. Trawlertreffet i Horten har allerede 15 påmeldte trawlere. Vi treffes der. Redigert 18.April.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
All In Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 All-inn; Vi får treffes en dag. Vi er tross alt naboer. He he Er sjelden i havna på kvelden. Fra 09 og utover til rundt 14. Men da jobber sikkert du. Trawlertreffet i Horten har allerede 15 påmeldte trawlere. Vi treffes der. Det må vi få til. Stort sett kveld og helg på meg i båt. 10 mai er vi klare Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Tom Rør Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Blir Borgen igjen Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn