Golden Gate 37 Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Denne helgen blir det fra vinteropplag i Kr.sand til Lillesand. Garantert restaurantbesøk og noe mer ustø gange ut på gjestebrygga enn inn fra... Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Compromise Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Satser på Sandspollen i helgen. Blir vel mulighet for en jolletur til Borgen i morgen for å smake på en liten fatøl /per Link to post
Astor Svart 19.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Mulig isen har tatt farvel med pollen. I alle fall i den ytterste delen. Lenger inn i skyggenes dal, der Astor peker å ligge, hogges det nå på harde livet slik at også vestsiden skal få solen inn til seg. I samarbeid med Oslofjordens friluftsråd. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
BOBO II Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Denne helgen går turen til Huset i Spania. Skal bli godt med litt varme og masse iskaldt i kroppen før båtsesongen er der for fult. 1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK Link to post
Compromise Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 (redigert) Mulig isen har tatt farvel med pollen. I alle fall i den ytterste delen. Lenger inn i skyggenes dal, der Astor peker å ligge, hogges det nå på harde livet slik at også vestsiden skal få solen inn til seg. I samarbeid med Oslofjordens friluftsråd. Takk for informasjonen, jeg har aldri ligget fortøyd i Pollen før og hadde håpet å kunne ligge ved bryggene (i Lagbukta?) i helgen. Det er jo mange andre fine plasser i Pollen eller i nærheten så vi finner nok en plass. I værste fall så får vi klemme oss inn sammen resten av Båtplassen på Borgen Redigert 19.April.2013 av Skipet 5 (see edit history) /per Link to post
Bonus Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 ... ikke helt bestemt helgetur destinasjonen enda ... Men det har vi nå. Borgen, antatt ankomst rundt 16:30-17:00 Link to post
Lars H. Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Vi blir liggende i hjemmehavnen i Son (på lånt plass på en av de to nye bryggene) etter sjøsetting i dag. Fikk strukket noen ekstra meter med vannslanger, så vanntanken er fyllt opp. Vi er nå hjemme igjen og jeg har fått i meg en god ankerdramm. I morgen eller søndag blir det å fylle opp båten med klær, dyner, puter, TV osv. Men neste helg blir det nok Borgen fra torsdag formiddag. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ludde Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Ser at det blir mange kjente på Borgen, så dit drar vi også. Satte ut båten på Tofte i dag, og ligger nå på foreløpig plass i hjemmehavna. Vi må ha en tre timers dugnad i morgen for å klargjøre bla. min faste plass, så det får jeg være med på, og så setter vi kursen utover. Vi sees Hilsen Ludde Link to post
bert Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Hei, stille og flott vær i Strømstad Link to post
Sitrin Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Det ble Borgen Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
baatsman Svart 19.April.2013 Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Ser at det blir mange kjente på Borgen, så dit drar vi også. Satte ut båten på Tofte i dag, og ligger nå på foreløpig plass i hjemmehavna. Vi må ha en tre timers dugnad i morgen for å klargjøre bla. min faste plass, så det får jeg være med på, og så setter vi kursen utover. Vi sees Kos dere og hils fruen! Vi snakkes Vi sees! Link to post
Dykker Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Var på Borgen i helgen. http://www.naledi.no Link to post
bert Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Hei, tenkte en tur til Verdens ende til helgen er det noen som vet om det er strøm der nå ? Link to post
Astor Svart 21.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 (redigert) Helgen starter i morgen for oss. Maner meg opp for å runde neset og gå opp mot Sætrelandet. Planen er å gå innom Sandspollen og se hvordan det går med trefellingen innerst i pollen. Legger meg på Bendikbrygga. Marinaen. Fruen har da 100 meter til jobben på tirsdag. Viktig å få skiftet vann rundt propeller. Kvalitetstid. Redigert 21.April.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Og så var vi på årets første helgetur. Vi er to båter her på Borgen, en på hver av flytebryggene og to forlatte seilbåter lenger inne. Vi koser oss! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Antilia Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Og så var vi på årets første helgetur. Vi er to båter her på Borgen, en på hver av flytebryggene og to forlatte seilbåter lenger inne. Vi koser oss! Og der var du på AIS også Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Lars H. Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Alt er ikke helt "på stell" med AIS'n, men jeg sender da ut. Nå har jeg imidlertid slått AIS'n av for kvelden. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 25.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 (redigert) Kommer i morgen. Kølaskuret! Med AIS på 24/7. Redigert 25.April.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Kommer nok også i morgen Link to post
Scand 360 dc Svart 27.April.2013 Link til dette innlegget Svart 27.April.2013 Stille før stormen her i dag. Nydelig sted å være. Link to post
Bonus Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Tror det blir tur til Borgen ikveld. Må bare gjøre ferdig noen kundemøter i Stockholm først. 'Gjemmekontor' i morgen. Link to post
ter-av Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 I helgen blir det Viksund-treff på Verdens Ende. I dag er det gjemmekontor ombord i gjestehavna i Horten :) http://www.mormajor.com Sent from my iPad using Tapatalk HD Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Lars H. Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Her på Borgen er det god plass der vi ligger sammen med tre andre båter. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kaskazi Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 God plass i Fjällbacka, to seilbåter og oss. Blåser kraftig nå - liten kuling. Går til Borgen i morgen tidlig. Da er det forhåpentlig roet seg. Du får holde av plass Lars. Link to post
All In Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Lisboa Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn