littmild Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 (redigert) Innen seilbåten kommer på vannet kommer man seg ikke så langt, men det er ingen hindring for å være på sjøen, i dag går turen til Jomfruland(som den ofte gjør) med jolla i "finværet", så blir det vel litt tøffing rundt i fjorden med venner, fisking, og en aldri så liten øl for å "feire"(skader aldri med en god grunn til å ta seg en pils) innlegg nummer 1000 på baatplassen Redigert 4.Mai.2013 av littmild (see edit history) - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Marida Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Hvor i Skjebergkilen er du? Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Faktisk øka til 16 ved tønna nå "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Knut Baltic Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Marida: Har ikke reist til båten ennå, men den ligger innerst innenfor moloen ved Høysand Link to post
Marida Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Inne hos Pettern det. Han bor helt inntil der Link to post
Bonus Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 På Oscarsborg ('Borgen') fylles det stadig opp, men det er fortsatt god plass. Kom endel båter idag da regnet ga seg. Link to post
Dykker Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Ankom Borgen for litt siden. Været letter nå. Og noen Båtplassvimpler er å skue. http://blogg.naledi.no/ http://www.naledi.no Link to post
mhemil Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Roen senker seg på Oscarsborg. Det løyer og morgendagen vil bli bra. Link to post
sap_2000 Svart 5.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2013 Morgenstund på Oscarsborg :-) SAP -from my iPad using Tapatalk Mvh. SAP Link to post
Chilli Solbris Svart 5.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2013 Nydelige bilder SAP. Jeg får sæla på og kjøre ned og skru ferdig dassen........ Må få båten på sjøen........ :D Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2 Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars H. Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Noen som har tenkt seg til Borgen til helgen? Da er det jo himmelspretten og langhelg. Som pensjonist med kone i halv stilling, legger vi kursen mot Borgen allerede i morgen tidlig. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Jeg tenket sydover denne langhelgen. Koster frister ! Er kanskje mere å finne på i Strømstad med den værmeldinga som ligger ute nå. Ser jo ikke bra ut ! Link to post
Astor Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Denne helgen kommer endel trawlere til å sette kursen mot Horten indre havn og vårtreffet til Norsk Trawler Klubb. De første allerede onsdag formiddag. Treffet avsluttes søndag. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mariell Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Blir dessverre Block 31 ca. 300nm nord vest av Luanda, Angola. Trawler treffet i Horten hadde definitivt vært en bedre plass for helgen. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Flid Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Mariell, er det ikke tid for sommerturen snart? Link to post
All In Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Jeg tenket sydover denne langhelgen. Koster frister ! Er kanskje mere å finne på i Strømstad med den værmeldinga som ligger ute nå. Ser jo ikke bra ut !rekker du helt ned? Hehe... Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Philonica III Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Noen som har tenkt seg til Borgen til helgen? Da er det jo himmelspretten og langhelg. Som pensjonist med kone i halv stilling, legger vi kursen mot Borgen allerede i morgen tidlig. Kutta ut kommers ? Link to post
Lars H. Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Ikke helt, men når vi skal ligge så lenge som fra onsdag til søndag, er det greit med litt landstrøm til lading. Med gråvær og regn lader ikke solcellepanelene all verden. Men kanskje vi tar en tur til Kommers neste helg og feirer 17. mai der? Nå er vi i båten i hjemmehavnen Son, og drar nordover etter frokost i morgen. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 rekker du helt ned? Hehe... (iPad) Holder av plass til deg :-) Link to post
Mariell Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Mariell, er det ikke tid for sommerturen snart? Jo, men blir noe kortere i år. Starter en 4 ukers tur 29. Mai. 3 uker i nordre del av Danmark, ikke lengre nedover enn Ålborg og en uke på Svenskekysten. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Flid Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 (redigert) Jo, men blir noe kortere i år. Starter en 4 ukers tur 29. Mai. . Fint tidspunkt, ikke så mye trafikk på den tiden. Vi prøver å komme avgårde andre uke i juni. Håper å feire st. Hans på Læsø eller i Sæby. Redigert 8.Mai.2013 av Flid (see edit history) Link to post
Mariell Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Planlegger noen dager på Læsø rundt helgen 14. - 16. juni Reiser nedover til Angola igjen 25. Juni, Bør derfor være hjemme i Sandefjord ett par dager før det.. Første sommer cruise blir derfor kun på snaue 4 uker. Heldigvis er jeg hjemme igjen ca. 02. august. Da tror jeg ikke det blir Danmark ,men Vestfold skjærgården, Bohuslen og muligens Sørlandet. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Lars H. Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Og så var vi på plass på Borgen, som eneste båt! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 (redigert) Klokken 1200 var det salutt med 12(?) skudd her i anledning dagen den 8. mai! Stilig. Og dere som er hjemme, dere har vel husket å få opp flagget? Redigert 8.Mai.2013 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn