Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Innen seilbåten kommer på vannet kommer man seg ikke så langt, men det er ingen hindring for å være på sjøen, i dag går turen til Jomfruland(som den ofte gjør) med jolla i "finværet", så blir det vel litt tøffing rundt i fjorden med venner, fisking, og en aldri så liten øl for å "feire"(skader aldri med en god grunn til å ta seg en pils) innlegg nummer 1000 på baatplassen :flag_bp::flag::sailing::cheers:Skipper.gif

Redigert av littmild (see edit history)

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Nydelige bilder SAP. Jeg får sæla på og kjøre ned og skru ferdig dassen........ Må få båten på sjøen........ :D

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Noen som har tenkt seg til Borgen til helgen? Da er det jo himmelspretten og langhelg. Som pensjonist med kone i halv stilling, legger vi kursen mot Borgen allerede i morgen tidlig.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Denne helgen kommer endel trawlere til å sette kursen mot Horten indre havn og vårtreffet til Norsk Trawler Klubb. De første allerede onsdag formiddag. Treffet avsluttes søndag.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Blir dessverre Block 31 ca. 300nm nord vest av Luanda, Angola. :cryin:

Trawler treffet i Horten hadde definitivt vært en bedre plass for helgen.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Ikke helt, men når vi skal ligge så lenge som fra onsdag til søndag, er det greit med litt landstrøm til lading. Med gråvær og regn lader ikke solcellepanelene all verden. Men kanskje vi tar en tur til Kommers neste helg og feirer 17. mai der? Nå er vi i båten i hjemmehavnen Son, og drar nordover etter frokost i morgen.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Mariell, er det ikke tid for sommerturen snart?

Jo, men blir noe kortere i år.

Starter en 4 ukers tur 29. Mai. 3 uker i nordre del av Danmark, ikke lengre nedover enn Ålborg og en uke på Svenskekysten.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Planlegger noen dager på Læsø rundt helgen 14. - 16. juni

Reiser nedover til Angola igjen 25. Juni, Bør derfor være hjemme i Sandefjord ett par dager før det..

Første sommer cruise blir derfor kun på snaue 4 uker. :cryin:

Heldigvis er jeg hjemme igjen ca. 02. august. Da tror jeg ikke det blir Danmark ,men Vestfold skjærgården, Bohuslen og muligens Sørlandet.

MEDLEM I KNBF

Klokken 1200 var det salutt med 12(?) skudd her i anledning dagen den 8. mai! Stilig. Og dere som er hjemme, dere har vel husket å få opp flagget?

Redigert av Lars H. (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...