Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Stemmer det, det var ved trappene ved det gamle Svaneapoteket. Jeg ligger på andre siden. :)

Harald Grytten skal komme på sokkel snart. Den gamle pivot-kranen ved Hellebroa, motsatt side av nafta, skal desverre bort, og statue kommer opp.

Endelig på tur. Flyen er tatt i bruk. Godt og varmt nå. Skal prøve og huske solkremen ;-)

bilde

SAP -from my iPad using Tapatalk

Jeg fikk sneket hekken inn i "Tom`s Corner" i går ettermiddag, og våknet til en perfekt morgen på Borgen :thumbsup:

Hmmm.... Fikk noen tanker nå, lol ;-)

Jeg regner med at det ikke er lett å få sneket inn en hekk til der i dag?

Mvh. SAP

Bergholmen er mål for Pinsen. Her har vi med oss 20 talls speidere, som skal bo i kystledshytta. Lørdag er det vandring og konkurranse på Håøya. Fjellklarting etc. Utendørs kino på stranda på kvelden. Vær beredt.

Hils "Dembis" fra Pjukseth. :-)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Havnevaktene trodde det skulle bli rekord på antall båter samtidig denne helgen, men rekorden på 158 båter ble ikke slått. Det er "kun" 138 båter her. Hvor ytterlige 20 båter skulle ligget, forstår jeg ikke. Nå har enkelte lagt seg steder der det aldri ligger båter, med anker akter og tamp i land! Håper de ikke har feste i rør eller kabler eller annet skrot som det er nye av her. Den gamle rekorden som er en del år gammel, antyder kanskje at båtene er blitt større og at en derfor ikke er plass til like mange som fø,r mente havnevaktene.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Sommerens første ankerdram ble tatt ved brygga på Geitøya (Slevikkilen) i dag! Fem båter ved brygga her nå og 5-6 ved berget innafor. Værvarselet for morgendagen tyder på at vi kaster loss etter frokost i morgen tidlig og putrer nordover til hjemmehavna. Alt funker slik det skal. Godt å være i gang igjen!

:sailing: .

Tusler hjemover fra Oscarsborg etter en deilig helg :-)

bilde

Måtte selvfølgelig over Blücher igjen denne gangen også. Litt bedre enn forrige gang, men ikke perfekt treff/ vinkel.

Det får bli neste gang, lol ;-)

bilde

Litt før, en aning lengre sør så jeg et merkelig ekko.

Noen som vet? Ligger ikke Edith litt lengre nord, eller spiller hukommelsen meg et puss?

Mvh. SAP

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...