Eureka Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Nafta'n ja.. Den hadde gått i glemmeboka.. Hvor var nå det hen? Link to post
Magne_F Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Var ikke det rett utenfor det gamle apoteket eller noe da? Er vel derfor det ble kalt Nafta-sundet? Du får se om du finner Mr. Grytten i området å spørre. Link to post
Eureka Svart 16.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2013 Stemmer det, det var ved trappene ved det gamle Svaneapoteket. Jeg ligger på andre siden. :) Harald Grytten skal komme på sokkel snart. Den gamle pivot-kranen ved Hellebroa, motsatt side av nafta, skal desverre bort, og statue kommer opp. Link to post
KARILLA Svart 17.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2013 Mo i Modalen :-) Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
overoe Svart 17.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2013 Nøtholmen i Strømstad. Nå er det snart midnatt og fortsatt 20 grader. Endelig ble det snev av sommer og det skal nyte de neste 2 dagene til fulle. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Frode Stiansen Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 om en time eller to kaster vi loss, går nordover å tar pinsen på Værlandet! Link to post
Astor Svart 18.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Nesten fullt på Borgen. Mulig et psr tre plasser her og det. Nå kommer sikkert noen til å bevege seg i det fine været. Alltid en mulighet. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Jeg fikk sneket hekken inn i "Tom`s Corner" i går ettermiddag, og våknet til en perfekt morgen på Borgen Link to post
sap_2000 Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Endelig på tur. Flyen er tatt i bruk. Godt og varmt nå. Skal prøve og huske solkremen ;-) SAP -from my iPad using Tapatalk Jeg fikk sneket hekken inn i "Tom`s Corner" i går ettermiddag, og våknet til en perfekt morgen på Borgen Hmmm.... Fikk noen tanker nå, lol ;-) Jeg regner med at det ikke er lett å få sneket inn en hekk til der i dag? SAP -from my iPad using Tapatalk Mvh. SAP Link to post
Mariell Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Hva gjør Tom da?????Blir vel nærvøst sammenbrudd om plassen hans på Borgen er opptatt. :giggle: MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Popeye70 Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Bergholmen er mål for Pinsen. Her har vi med oss 20 talls speidere, som skal bo i kystledshytta. Lørdag er det vandring og konkurranse på Håøya. Fjellklarting etc. Utendørs kino på stranda på kvelden. Vær beredt. Hils "Dembis" fra Pjukseth. :-) SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
mhemil Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Borøya og hele 2 Nm fra hjemmehavn :-) Link to post
Tom Rør Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Hva gjør Tom da?????Blir vel nærvøst sammenbrudd om plassen hans på Borgen er opptatt. :giggle: Neida Mariell Jeg tar den plassen jeg får, og hvis det hadde vært fullt, så hadde jeg tuslet inn til gjestehavnen i Drøbak Link to post
sap_2000 Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Stemningsrapport fra Oscarsborg. Ps: utetempen er plassert i skyggen ;-) Mvh. SAP Link to post
Lars H. Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Havnevaktene trodde det skulle bli rekord på antall båter samtidig denne helgen, men rekorden på 158 båter ble ikke slått. Det er "kun" 138 båter her. Hvor ytterlige 20 båter skulle ligget, forstår jeg ikke. Nå har enkelte lagt seg steder der det aldri ligger båter, med anker akter og tamp i land! Håper de ikke har feste i rør eller kabler eller annet skrot som det er nye av her. Den gamle rekorden som er en del år gammel, antyder kanskje at båtene er blitt større og at en derfor ikke er plass til like mange som fø,r mente havnevaktene. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
glalaks Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Trondheimsfjorden i dag.. Vært sånn i 4 dager nå:) Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
oivindg Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Kommersøya på oss i dag. Supert vær og passelig med folk. Og hekksjøgeneraler av mange forskjellige kategorier suser forbi! Øivind Link to post
Lars H. Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Er det mange båter i Grisebukten på Kommers? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Arvid_A Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Sommerens første ankerdram ble tatt ved brygga på Geitøya (Slevikkilen) i dag! Fem båter ved brygga her nå og 5-6 ved berget innafor. Værvarselet for morgendagen tyder på at vi kaster loss etter frokost i morgen tidlig og putrer nordover til hjemmehavna. Alt funker slik det skal. Godt å være i gang igjen! . Link to post
zimsen Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Er det mange båter i Grisebukten på Kommers? Fantebukta?? nei var da plass til fler der..... Born to fish - Forced to work! Link to post
sap_2000 Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Tusler hjemover fra Oscarsborg etter en deilig helg :-) Måtte selvfølgelig over Blücher igjen denne gangen også. Litt bedre enn forrige gang, men ikke perfekt treff/ vinkel. Det får bli neste gang, lol ;-) Litt før, en aning lengre sør så jeg et merkelig ekko. Noen som vet? Ligger ikke Edith litt lengre nord, eller spiller hukommelsen meg et puss? SAP -from my iPad using Tapatalk Mvh. SAP Link to post
Lars H. Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Fantebukta?? nei var da plass til fler der..... Fantebukten ligger jeg aldri i, så jeg mente det jeg spurte om, mange båter i Grisebukten? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Key Freak Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Gikk forbi der i går ettermiddag, Lars. En god del båter, men det var nok plass til noen til. Tett med båter på Gåserumpa, derimot! Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Bonus Svart 23.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2013 Putrer i trawlerfart sydover. På vei til Hankø. Gjemmekontor imorgen. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn