Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

På vei inn til Aker Brygge for å få landstrøm og montere litt utstyr.

I morgen skal jeg følge Færder'n og knipse litt bilder. Ender vel opp rundt Håøya eller litt lengre syd.

Det kom frem i en annen tråd at det var kulturdager i Holmestrand og at Postgirobygget skulle spille i morgen (fredag). Har vel vært på 2 konserter i mitt liv, men Postgirobygget på en sommerkveld nær vannet frister :-)

Mulig jeg ender i Holmestrand mao :-)

Mvh. SAP

I morgen blir det første tur med Zandra!

Skal ut å følge Færderseilasen noen timer, og ender nok opp på Oscarsborg.

(Dvs hvis elektriker som monterer combilader og mekaniker som monterer hekktruster og kalesjemaker som monterer ny kalesje og polakkene som polerer blir ferdige..... Men det blir de nok!!!)

Redigert av Zandra (see edit history)

bilde

Slik blir dagen ved Borgen i dag også.

Det blir nok hardt for seilerne å passere motstrøms i vindstilla i dag. Litt mer vind (4) til kvelden melder YR.

Vi legger oss på svai i Sandspolllen der TV forholdene er gode. I morgen er fruen klar for prinsessebryllup.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Fantastisk bilde, Astor (så det i går også) ! Ikke ofte det ser sånn ut der.. Jeg skal være hjemme i helgen. Årsak: Båten er solgt ! Håper på å ha den nye i mitt eie neste fredag :smiley: Gleder meg som et barn på julekvelden.., sånn cirka ved 16-tiden.. under julemiddagen.. på en måte. Assa tror dere forstår :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...