JTIversen Svart 31.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2013 Sitter fortsatt på cph. lufthavn, men om 3 timer er vi utpå. Blir nok ikke lenger enn middagsbukta, men sjøen er sjøen Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Julie III Svart 31.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2013 Ikke feil å begynne sesongen på Oscarsborg i dag Sent from my iPhone using Tapatalk Link to post
Shiny Svart 1.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2013 Gårsdagens utsikt med Hvasser i sør. Nok en etterlengtet super aften. Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
sap_2000 Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 På vei inn til Aker Brygge for å få landstrøm og montere litt utstyr. I morgen skal jeg følge Færder'n og knipse litt bilder. Ender vel opp rundt Håøya eller litt lengre syd. Det kom frem i en annen tråd at det var kulturdager i Holmestrand og at Postgirobygget skulle spille i morgen (fredag). Har vel vært på 2 konserter i mitt liv, men Postgirobygget på en sommerkveld nær vannet frister :-) Mulig jeg ender i Holmestrand mao :-) Mvh. SAP Link to post
Lars E. Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Grebbestad med familien og venner. 2-3 båter blir vi. Gjemmekontor for å sikre tidlig avreise i morgen. Har vært landfast i to helger på barnedåper, så helgen er etterlengtet.. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to post
Bonus Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Koster. Dro igår ettermiddag. Flatt vann og flott tur. Ligger i Kostersundet og nyyyter sol og varme. Link to post
Vedvards Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Tanumstrand på lørdag. Dattera vil teste bassenget. Forrige helg var det så hyggelig at vi tar gjerne turen om igjen Link to post
Marida Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 De dødes tjern Er du på Øyern? Link to post
kjeros Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Denne helgen går turen til Holmsbu. Barna vil gjerne til Kommersøya, så kanskje vi tar en natt der også? mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Julie III Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Blir en tur til Oscarsborg i morgen. Salutt, RIB, Kongens Garde og Ferderseilas står på programmet :) Lørdag vet vi ikke enda... Link to post
Zandra Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 (redigert) I morgen blir det første tur med Zandra! Skal ut å følge Færderseilasen noen timer, og ender nok opp på Oscarsborg. (Dvs hvis elektriker som monterer combilader og mekaniker som monterer hekktruster og kalesjemaker som monterer ny kalesje og polakkene som polerer blir ferdige..... Men det blir de nok!!!) Redigert 6.Juni.2013 av Zandra (see edit history) Link to post
Astor Svart 7.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Slik blir dagen ved Borgen i dag også. Det blir nok hardt for seilerne å passere motstrøms i vindstilla i dag. Litt mer vind (4) til kvelden melder YR. Vi legger oss på svai i Sandspolllen der TV forholdene er gode. I morgen er fruen klar for prinsessebryllup. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Worry II Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Fantastisk bilde, Astor (så det i går også) ! Ikke ofte det ser sånn ut der.. Jeg skal være hjemme i helgen. Årsak: Båten er solgt ! Håper på å ha den nye i mitt eie neste fredag Gleder meg som et barn på julekvelden.., sånn cirka ved 16-tiden.. under julemiddagen.. på en måte. Assa tror dere forstår Link to post
Bonus Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Vi legger oss på svai i Sandspolllen der TV forholdene er gode. I morgen er fruen klar for prinsessebryllup. I anstendighetens navn sørger vi jo for å være i landet til bruden under bryllupet :-) Link to post
Bateman Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Blir nok flere i pollen i helgen :-) Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
Worry II Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Blir nok flere i pollen i helgen :-) Ja, og pollen i flere Hætsjoo ! Link to post
Mariell Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Østerby på Læsø frem til Søndag/Mandag. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bateman Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Ja, og pollen i flere Hætsjoo ! he he - og grattis med ny båt! Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
baatsman Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Miami Beach. En solrik dag med 30 + . Vi sees! Link to post
KARILLA Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Vågseidestranda Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
MaSa Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Ligger i Kragerø denne helgen! Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Hekkbølgen Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Nedom Åsgårdstranddagene. Veldig fint her nå :-) Link to post
kjeros Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Det ble Holmsbu denne helgen. Det har vært full gjestehavn med lite utskiftninger siden fredag ettermiddag. mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Laholm Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 For noen av oss er Borgen, Strømstad og Læsø like så eksotisk som Mandalay, Så vi tar kvelden på gjesteplass på Hjelmås og er klare for morgendagens slektsstevne Laholm Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn