sap_2000 Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 De dødes tjern eller trekanten som vi kaller den. SAP -from my iPad using Tapatalk Mvh. SAP Link to post
Flid Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 For noen av oss er Borgen, Strømstad og Læsø like så eksotisk som Mandalay, Vinterdepresjonen henger i enda der borte i Vest... Link to post
All In Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Sandspollen, longside Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
KARILLA Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 80 mil fra hjemme havn, nå nytes frokost og fin været i Øystese. Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Mariell Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 (redigert) Ferdig med både Strømstad og Læsø for denne delen av sommeren, Laholm Hadde første runde hos Kiroraktor i går, blir derfor å ligge å slappe av i Hjemmehavna på Havnebakken. Redigert 15.Juni.2013 av Mariell (see edit history) MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Flid Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Beklager Laholm men du får prøve å overse dette innlegget. En liten tilstandsrapport fra Sæby ( nabobyen til Mandaley ). Det er en skikkelig tordenstorm her i kveld, masse vind, regn og lyn. Ikke mye trafikk enda, noen gjestebåter. Men ikke veldig mange i kveld. Og til deg Mariell, håper du får orden på knokklene, du reiser kanskje nedover snart? Link to post
Svensk Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Pass dere norskar nu kommer svensken. I morgon sätter vi kursen mot sörnorge. Beroende på väder så går vi mot Jomfruland till Lillesand eller någon annan stans. Är vi välkommna? Link to post
Astor Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 (redigert) Klart dere er velkomne til den norske skjærgård. Måtte dere få godt vær og mange opplevelser. Redigert 16.Juni.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mariell Svart 16.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 Og til deg Mariell, håper du får orden på knokklene, du reiser kanskje nedover snart? Takker, knokklene er veldig mye bedre etter første runde. Helt utrolig hva ett besøk hos Kiropraktor kan gjøre. Reiser på arbeid 26.06 Ha det fortsatt Dejligt i Danmark. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Flid Svart 16.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 Takk vi har det bra her. Ikke mye vind i dag men fremdeles torden og heftige regnbyger. Link to post
Laholm Svart 19.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 Flid skrev: "Vinterdepresjonen henger i enda der borte i Vest" Han/ hun ba meg senere se bort fra innlegget... Vel, det er da man irriterer seg over at man ikke hadde kamera med på turen innover Osterfjorden sist helg. Havblikk, sol, men temperatur langt under det en gammel afrikaner ønsker seg. LIkevel en opplevelse av et landskap mange kan misunne oss. Neste helg? Væravhengig. Her i Amsterdam er det nå overskyet og lummert. Laholm Link to post
Lars H. Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Nå er det vel på tide å komme seg en tur til Kommersøya hvor vi faktisk ikke har vært i år. Frem til nå har vi kun vært i gjestehavner med landstrøm, men med nye batterier må vi se til å få testet disse. Så vi krysser fjorden i morgen tidlig. Riktignok er det meldt store nedbørsmengder med lyn og torden i morgen eftermiddag, men vi har ny kalesje og kan også trekke over "Hansen-toppen" om det kniper. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Careka Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 i morgen, sydover, Farsund, Kr.Sand, får se hvor "bad" været blir. så er det Danmark neste. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
sap_2000 Svart 21.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2013 Skal være litt ute med båten, fikse og klargjøre til ferien, pusle litt osv. Blir nok mellom øyene i Vestfjorden. I kveld skal noen venner inn til hovedstaden å se på konserten på Rådhusplassen i kveld, så tar nok en tur inn til Rådhuskaia og kikker litt om det ikke regner helt bort. Nå er jeg på vei til Prodykk på Fjellstrand for å ordne litt dykkerutstyr. Morgendagen ser grei ut og varselet for St. Hansaften ser ut til å bli moderert også :-) Mvh. SAP Link to post
S/Y Rainbow Svart 21.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2013 Blir hengende i brygga med reparasjon av giret.. Tidligere nick Seil-løs RS Totalmedlem Link to post
Mariell Svart 21.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2013 Sandefjord gjestehavn fram til St.hans 23. Juni. Båtkortesje. Deretter rundt til hjemmehavn og 5 uker i opplag. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
oivindg Svart 21.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2013 På plass på Kommersøya. Nyter solskinnet. :) Øivind Link to post
Lars H. Svart 21.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2013 Er det du som ligger i Grisebukten? Jeg blir så blendet av solen at jeg ikke ser hva slags båt det er på bryggen overfor der vi ligger. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Figaro Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Etter en rolig og nydelig tur fra Strømstad via Skjærhalden igår på flatt vann og østlig svak vind, ligger vi nå trygt fortøyd til brygga ved ex. Fiskemottaket i Engelsviken. Nå blåser det friskt rett inn fra moloen, men det er heldigvis en solid brygge for min 10 tonn tunge båt. Og det er heldigvis både restaurant og butikk her, hvis været skulle fortsette noen dager. Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
KARILLA Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Til Florø og medfølgende sildebord :-)) Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
sap_2000 Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Ligger i Middagsbukta. Luneste stedet her i området ved sørlige vindretninger. Målte 12-14 m/sek ut Store Ostesund for en stund siden. Her vi ligger nå kloss innunder Langåra er det 1-2 m/sek. Hører dog det suser i tretoppene. Begynner å fylle seg opp med båter. Tipper det blir tett her i morgen. SAP -from my iPad using Tapatalk Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2013 Hadde med opphavet på tur i dag. Måtte en tur gjennom Middagsbukta. Var lite båter i forhold til tidligere, men værvarselet og at det er søndag har nok noe av skylda for det. Husker i gamle dager når man måtte dytte båter som lå på svai til siden for å komme gjennom.. SAP -from my iPad using Tapatalk Mvh. SAP Link to post
TICORA Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Denne helgen går turen ut med båten i alle fall etter å ha sjekket at YR sine prognoser viser at sommeren bare fortsetter....men hvor? Hva skjer i helgen langs kysten? Trebåtfestivalen blir for langt å dra men innenfor Tjøme-Hvaler-Oslo trekanten kan det være flere festivaler? Noen gode forslag? Link to post
MaSa Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Jeg får ta turen til mitt eget bryllup kommende helg! Jeg så værmeldingen og foreslo og dra avgårde med båten, men da fikk jeg ett blikk som til og med jeg forstod! Kanskje en bryllupsreise neste uke i båten kan være aktuelt Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
MaSa Svart 29.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Jeg får ta turen til mitt eget bryllup kommende helg! Jeg så værmeldingen og foreslo og dra avgårde med båten, men da fikk jeg ett blikk som til og med jeg forstod! Kanskje en bryllupsreise neste uke i båten kan være aktuelt Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn