Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Ligger i Drammen med båtplassvimpel utenfor Glass. Strømmen har gått, kommunen og turistkontoret spiller tennis ift hvem som har ansvaret for det, og selv om de kaller byen der jeg bor for "Elvebyen", så vil de ikke ha båter her virker det som. Selv om vi ligger mange her nå i påvente av Elvefestivalen neste helg som er veldig gøy for store og små.

Frustrerende - mange stolper - mange er låst - de som er åpne har stikkontakter a la stua di. Ingen sikringsbokser i sikte.

Vurderer å kjøpe en Honda i20 sak og i protest fyre den igang på brygga ila den neste uken.

:giggle:

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Noen som har tenkt seg til Oscarsborg i helgen?

Apropos Oscarsborg: Det er møte i Sagaklubben på Oscarsborg i helgen. Alle de nordre bryggene (hva nå det betyr) er reservert. Tipper derfor at det kan bli kamp om de andre plassene med den værmeldingen som er presentert for helgen.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Takk for info :)

Høres ut som de må være mange om de har alle de nordre bryggene. Det er vel over 80% av plassene?

Får ringe å høre hva som er reservert om det blir aktuellt å dra dit.

Sagaklubben har fått reservert ca.25 plasser, de landfaste mot "Kølabuen", og de landfaste ut fra kroa. I tillegg til at været er bra, er det jo fremdeles operauke. Så det blir nok fullt på Borgen om det ikke allerede er fullt. Skulle gjerne vært med på treffet, men ligger nå på Hankø og har fått på meg badebuksen for en dukkert.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Går til Middagsbukta. Faktisk vår første overnatting der på våre 20+ båtår

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

For oss blir det hjemmmehavnen i Son. Ligger nå på Hankø, men setter snart nesen hjemover etter 4 uker på svenskekysten,

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...