BingoBonzo Svart 31.August.2013 Link til dette innlegget Svart 31.August.2013 Som tidligere meldt stappfullt! Det ble jo ekstra liv når kortesjen som hadde båtet fra Verdens Ende for å være med på festen på Bolærne. (Ila Auto var veldig bra og ungene koste seg med besøk på kanoner og mørke skytterhull) Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
AnnK Svart 7.September.2013 Link til dette innlegget Svart 7.September.2013 Neste, bare nesten, fullt på Østre Bolærne. Et fantastisk vær. Skulle nesten tro vi var midt i juli :) Link to post
Compromise Svart 7.September.2013 Link til dette innlegget Svart 7.September.2013 Vi ligger 4 båtplassen båter på Ranvikholmen. Jeg kom hit på torsdag kveld, og var da alene her inntil fredag ettermiddag, da ble vi 4 båter her. I dag har det kommet noen fler slik at vi er nå 10 båter her. Nydelig vær og badetemperatur ennå. /per Link to post
Compromise Svart 13.September.2013 Link til dette innlegget Svart 13.September.2013 Denne helgen gikk turen til Holmestrand for Skipet 5 og 2 andre båtplassen båter. Vi ankom akkurat når det begynte å bli mørkt så vi har ikke fått sett oss så mye rundt, menav detvi ser så ser det ut som det har skjedd mye positivt her siden vi var her sist for 7- 8 år siden. Bryggeanlegget er flott men betalingsautomaten er ute av drift så vi får ikke betalt havneavgift. Det er jo trist...... /per Link to post
Catch22 Svart 14.September.2013 Link til dette innlegget Svart 14.September.2013 Middag på Revierhavnen Kro på Hovedøya https://baatplassen.no/bildearkiv/51/51751/saga.jpg Link to post
Lars H. Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Noen andre som skal til Oscarsborg i helgen som kommer? Vi drar dit torsdag morgen. Det er meldt null regn og lite vind. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sanztra Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Vi har planer om det Lars, litt usikker på om vi greier å få plass, Tror ikke vi greier å være der noe særlig før 1900 på fredag. Har jo fått med meg at det er populært og vanskelig å få plass hvis en ikke er tidlig ute... Men vi var der i ferien noen dager og barna stortrivdes så vi vil veldig gjerne prøve å få det til denne helgen xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
Lars H. Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Jeg tror nok du får plass nå, så sent på sesongen. Sist helg (med varme og finvær) var det godt med båter, men likevel ledige plasser gjennom hele helgen. Når det er tid for deg å dra, er det bare å spørre i denne tråden (eller sende IM til meg), så skal du få en rapport om tilstanden ang. plasser. Jeg har PC'n på hele tiden fra jeg forlater hjemmehavnen til jeg er hjemme igjen. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Leon KAD502 Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Siste helg på Randsfjorden for min del. Blir for det meste å rydde, vaske og konservere båten for vinteren, men siste turen går til Roligvika og Kongeøya eller Sandøya. Det er siste reis med Leona for i år før hun går til TSG på Strømmen etter at hun fikk litt juling i hardt vær her i sommer. Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Tom Rør Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 (redigert) før hun går til TSG på Strømmen etter at hun fikk litt juling i hardt vær her i sommer. Da blir vi naboer da jo Redigert 17.September.2013 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Mariell Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Port of Luanda MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tom Rør Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Port of Luanda Der er det nok ikke så mange BP folk Link to post
Mariell Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Mye båt men ingen med BP vimpel. Vi arbeider på ett BP Project, men det blir liksom noe annet:) MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tom Rør Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Mye båt men ingen med BP vimpel. Vi arbeider på ett BP Project, men det blir liksom noe annet:) Link to post
Leon KAD502 Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Da blir vi naboer da jo Det blir hyggelig. Jeg vet mer på tirsdag om båten går innover til Strømmen eller om den blir reparert i havna/opplagsplassen her i Røykenvik. Ironisk nok så er det større sjangs for meg å mæte andre fra Båtplassen på asfalt enn på vann. Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Tom Rør Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Det blir hyggelig. Jeg vet mer på tirsdag om båten går innover til Strømmen eller om den blir reparert i havna/opplagsplassen her i Røykenvik. Ironisk nok så er det større sjangs for meg å mæte andre fra Båtplassen på asfalt enn på vann. Link to post
REM Svart 17.September.2013 Link til dette innlegget Svart 17.September.2013 Ser ut til å bli Borgen på oss i helga. Første i år? Eller var vi kanskje innom en tur i våres? Må sjekke med loggen Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.September.2013 Link til dette innlegget Svart 18.September.2013 Har fått ordnet med pass for hund, katt og ilder til bikkja så det blir en seiltur til enten Herføl, Koster eller Strømstad alt etter hvordan vind, vær, kone og unger bærer seg ad. Har ikke vært på noen av plassene så det blir vel egentlig hips om haps hvor vinden blåser. Link to post
Mariell Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 det blir en seiltur til enten Herføl, Koster eller Strømstad alt etter hvordan vind, vær, kone og unger bærer seg ad. Har ikke vært på noen av plassene så det blir vel egentlig hips om haps hvor vinden blåser. Slik planlegging liker jeg. :) MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Ben Sin Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Og hvis du ikke har vært på Koster før, og vinden fører deg til Herføl, håper jeg for din skyld at det kommer et vindpust som fører deg videre til Koster! Link to post
Astor Svart 19.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 (redigert) For oss blåser det et mildt nordadrag som fører oss fra vakre Averøy til hjemmelige trakter. Om det blir en tur på vannet gjenstr å se. Drar nedover i morgen. I dag blir det Ballsund tur fr Pekalfolket. Og noen maritime motiver blir det også. Og fishan på brygga. Redigert 19.September.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mariell Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Og hvis du ikke har vært på Koster før, og vinden fører deg til Herføl, håper jeg for din skyld at det kommer et vindpust som fører deg videre til Koster! Veldig enig. Herføl??? 3 dieselpumper og en kiosk, noe mer? MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Arvid_A Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Vi hadde egentlig planer om å tømme båten for sommersaker nå, men med det været som er på gang for helga, er det mye som tyder på at det blir et fjordcruise og par dager på Østre Bolæren før tilhengeren fylles opp. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Veldig enig. Herføl??? 3 dieselpumper og en kiosk, noe mer? Så for meg fin turterreng på utsiden. Fasiliteter på land bryr vi oss ikke om, kun ved akutte behov vi bruker gjestehavn. Men tenkte at det sikkert var rolig og greit der nå. Vi er nok en mer typisk uthavnfamilie men en tom gjestehavn er heller ikke å forakte, særlig ikke når det er første gang på et sted :-) Men vi får satse på koster, Herføl er mer en halvt nødløsning om vi ikke gidder å gå lengre pga vind og vær. Link to post
SiA Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Vi har heller ikke vært så mye ute i år, så det blir kanskje Borgen denne helgen, er vel der sånn ca 17.30. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn