Tom Rør Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Til Molde for å kjøre båt. Skal endelig prøve båten på egenhånd. Fylle vann, så toaletter etc. kan brukes, for deretter å finne en gjestehavn i nærheten. Gleder meg stort Link to post
MajorAndy Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Held og lykke, Tom! Vi vil som altid have billeder!!! Link to post
Tom Rør Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Takker Andy :-) Jeg er like dårlig på å legge ut bilder, men jeg skal få noen til å vise meg fysisk en dag Link to post
Worry II Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Du finner gjestehavn på Møre ? Skal ikke rundt til hjemmehavn nå ? Lykke til uansett, Tom ! Link to post
Tom Rør Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Finner gjestehavn i umiddelbar nærhet, eller i Molde. Har i utgangspunktet en plan om avreise fra Molde for hjemtur rundt 20 Mars. :-) Link to post
DieselDahl Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Du må vel lage en liten hentetråd du nå Tom, skrive litt om forberedelser og planlegging. Kanskje noen slår følge litt av turen....... Link to post
MajorAndy Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Enig med DD. Hentetråd nu. Har du iPad eller lignende? Så hent Tapatalk. Så går det (næsten) af sig selv! Link to post
Tom Rør Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 (redigert) Jeg har planer om en hentetråd, så det kan hende jeg starter en til helga, med mine første inntrykk av båten etter jeg har kastet loss på egenhånd. Det er rimelig stor forskjell på denne og den jeg hadde før, så det blir nok et og annnet å formidle :-) Jeg har iPad, så jeg kan ta den med. Kan hende noen kan ta fram en teskje, og lære meg opp her over " internettet" :-) Redigert 18.Februar.2014 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Bergen dørk Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Vi gleder oss! mvh Bergen Dørk Link to post
sap_2000 Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Jeg postet noen screenshots og instruksjoner i den andre tråden din Tom. Bare last ned tapatalk fra app store, og som MA sier går det nesten av seg selv. Mvh. SAP Link to post
DieselDahl Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Hvor langt planlegger du å seile per dag på turen? Link to post
Tom Rør Svart 18.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2014 Jeg må få det på stell, så jeg får delt bilder ja. Vi skal bruke en drøy uke, så hvor langt vi går pr. dag har vi ikke planlagt enda. Det må vi legge en slagplan på i nærmeste fremtid. Jeg har bestemt at denne turen skal bli akkurat det. En tur, og ikke jag og stress, da det er mange plasser å se mellom Molde og Oslo. Link to post
Streifer Svart 19.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 I helgen blir det en tur til Skjærhalden. Verdens beste pizza på puben der. Må oppleves.. Link to post
Madserazzi Svart 19.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 Ah.... En Sterk som F... og noen kalde pils på Pizzan på Skjærhalden. Da er det sommer! Båtsesongen er aldri komplett uten den comboen. Link to post
Trophy Svart 19.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 Til Molde for å kjøre båt. Skal endelig prøve båten på egenhånd. Fylle vann, så toaletter etc. kan brukes, for deretter å finne en gjestehavn i nærheten. Gleder meg stort Blei varmt på akterdekket i dag tenker eg :-) Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Tom Rør Svart 19.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 Skulle ønske jeg satt der, men jeg drar ikke opp før i morgen Link to post
Astor Svart 19.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 For første gang i mitt snart 64- årige liv skal vi på fjellet. Og jeg som alltid har trasket rundt i fjæra.... Vi har sagt ja til å bli mrd et vennepar på hyttetur. De har oppdaget at jeg og fruen har kjøpt skiutstyr. Og jeg som er midt oppe i et oppussingsprosjekt med Astor. I fruens stolte bysse. Ja, ja...sånn kan det gå... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Regina III Svart 19.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 Hva i all verden er dette for slags !!!!! Har dere kjøpt ski ?????!!!!! Link to post
Framtia Svart 19.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 (redigert) hva blir det neste? seilbåt? Redigert 19.Februar.2014 av Framtia (see edit history) Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Antilia Svart 19.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2014 Eller hytte på fjellet???? :-) Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Astor Svart 20.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Hva i all verden er dette for slags !!!!! Har dere kjøpt ski ?????!!!!! hva blir det neste? seilbåt? Eller hytte på fjellet???? :-) Nå, nå. Dette er et engangstilfelle. Hytte på fjellet og seilbåt er fremmedord for oss. Og htil i år er det blitt tre skiturer i veeeldig flatt terreng. Men jeg fram til det sosiale og at vertskapet er ihuga båtfolk. (Motorbåt) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Flid Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Hmmm...Astor på ski på fjellet, bilder - bilder! Link to post
Tom Rør Svart 20.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2014 Kom til Molde ved 18.30 tiden, og det kom en snøbyge like etter. Nå venter jeg på at yr leverer det rolige været som de lovet. Blir vannfylling og test av båt i morgen håper jeg. Link to post
Astor Svart 21.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2014 Hmmm...Astor på ski på fjellet, bilder - bilder! Satser kun på vannrette løyper, Flid. Lurer på om mitt medlemskap i Redningsselskapet ikke vil gjelde denne helgen. Og det bildet der, All Inn, kjenner jeg meg ikke igjen i. Hmmm... Mitt motto for turen er: Snu i tide! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn