Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Jeg har planer om en hentetråd, så det kan hende jeg starter en til helga, med mine første inntrykk av båten etter jeg har kastet loss på egenhånd. Det er rimelig stor forskjell på denne og den jeg hadde før, så det blir nok et og annnet å formidle :-) Jeg har iPad, så jeg kan ta den med. Kan hende noen kan ta fram en teskje, og lære meg opp her over " internettet" :-)

Redigert av Tom Rør (see edit history)

Jeg må få det på stell, så jeg får delt bilder ja.

Vi skal bruke en drøy uke, så hvor langt vi går pr. dag har vi ikke planlagt enda. Det må vi legge en slagplan på i nærmeste fremtid. Jeg har bestemt at denne turen skal bli akkurat det. En tur, og ikke jag og stress, da det er mange plasser å se mellom Molde og Oslo.

For første gang i mitt snart 64- årige liv skal vi på fjellet. Og jeg som alltid har trasket rundt i fjæra....

Vi har sagt ja til å bli mrd et vennepar på hyttetur. De har oppdaget at jeg og fruen har kjøpt skiutstyr. Og jeg som er midt oppe i et oppussingsprosjekt med Astor. I fruens stolte bysse. Ja, ja...sånn kan det gå...

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Hva i all verden er dette for slags !!!!!

Har dere kjøpt ski ?????!!!!!

hva blir det neste? seilbåt?

Eller hytte på fjellet???? :-)

Nå, nå. Dette er et engangstilfelle. Hytte på fjellet og seilbåt er fremmedord for oss. Og htil i år er det blitt tre skiturer i veeeldig flatt terreng. Men jeg fram til det sosiale og at vertskapet er ihuga båtfolk. (Motorbåt)

Hmmm...Astor på ski på fjellet, bilder - bilder!

bilde

Satser kun på vannrette løyper, Flid. Lurer på om mitt medlemskap i Redningsselskapet ikke vil gjelde denne helgen.

Og det bildet der, All Inn, kjenner jeg meg ikke igjen i. Hmmm...

Mitt motto for turen er: Snu i tide!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...