Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Blir vannfylling og test av båt i morgen håper jeg.

Tvi tvi Tom, og lykke til :thumbsup:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Du har det godt du, Tom :giggle:

Kan ikke klage :smiley:

Tvi tvi Tom, og lykke til :thumbsup:

Takker. Droppet vannfylling, da vi la oss i gjestehavna i Mplde, og der er det dusj og alt annet tilgjengelig. Fikk en prøvetur litt ut fjorden, og båten virkerveldig bra. Går faktisk så langt, som å si at jeg liker`n :giggle:

Du får starte hentetråden snart så vi ikke sklir ut helt i denne. :) forøvrig tror jeg ikke du kommer deg forbi stad før mandag/tirsdag. Mye vind nå i helga her i nordvest men løyer skikkelig av langs hele kysten fra tirsdag. Måløy-Bergen gjør du på 6 timer i 20 knop... Sånn ca.

• 2 uker senere...

I morgen går turen til Hvaler og båten for 1 overnatting. Da blir innstallasjon av el toalettet som har vært ute etter at en brennmanet fant ut at det var for kaldt ute. Videre blir det installasjon av trådløs autopilot og bryggefendere osv. Blir godt og komme i gang. Båten og 5 mila i Holmenkollen samtidig er ikke ofte :smiley:

Vi sees!

Kom til Molde ved 18.30 tiden, og det kom en snøbyge like etter. Nå venter jeg på at yr leverer det rolige været som de lovet. Blir vannfylling og test av båt i morgen håper jeg.

Du får si fra om du trenger hjelp, hvis du ligger i havna vår ,Molde Båthavnlag. Jeg er pt offshore på jobb, men send meg en IM om det er noe .Vi kjører båtopptak også, selv om vi ikke har koblet på vann for spyling, det gjøres 31.mars.

• 2 uker senere...

Denne helgen blir det nok å finne seg en fin plass i Ryfylkefjordene et eller annet sted. Har litt problem med strømforsyning for tiden så jeg må nok finne en plass med landstrøm. Ellers så er det jo meldt et fantastisk vær så nå kan jeg nesten ikke vente til fredag med å kaste loss. Noen andre som har planer om båttur i Ryfylke til helgen?

Vi drar til Oscarsborg fredag morgen. Båten ble sjøsatt i dag, og i morgen fyller vi den opp med dyner, puter, tepper, mat, drikke TV, ICE internett osv. og så ligger vi over i hjemmehavnen til fredag morgen. Noen andre kjente som skal til Borgen?

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Det blir Son, eller rettere sagt, Brevik i morgen for Båtens Verden. Skulle nesten hatt orden på passet med slik farting. I dag var jeg helt syd til Dilling.

Joda, det blir helgtur. Planlegger langtur.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...