Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Jeg og en kompis vurderer borgen denne helgen. Jeg mener det er skrevet et sted har på forumet at det er åpnet servering der i helgene. Er det noen som vet om dette medfører riktighet og er det strøm på bryggene der? (Kompisen har ikke fungerende varmeapparat)

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Når det gjelder strøm, så er det kun 600W pr. båt. Det er 10A uttak, men hovedsikringene er alt for små.

Jeg må ha med flere ladstrømskabler med andre ord. Hehe... neida, jeg klarer meg uten landstrøm en helg, men kompisen har ikke dieselvarmer som funker for tiden, så han får heller ta sine 600W + mine 600W via skjøteledning om det kniper.

Egentlig satser vi på at det blir såpas artig at vi ikke trenger varme....

Skulle noen andre her se svAda, hadde det vært hyggelig om dere hoiet eller sa hallo.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Og så var vi i gang med årets første helgetur. Vi dro til båten i kveldingen med bilen full av dyner, overmadrasser, TV, mat og drikke osv. I kveld ligger vi over i båten og drar til Borgen etter frokost i morgen. Det er ikke mange båtene som er satt ut her i Son, bildet under som jeg tok da vi kom viser oss nesten alene her.

forste_tur_2014.jpg

Lars H.

AIS'n er på

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Og så var vi i gang med årets første helgetur. Vi dro til båten i kveldingen med bilen full av dyner, overmadrasser, TV, mat og drikke osv. I kveld ligger vi over i båten og drar til Borgen etter frokost i morgen. Det er ikke mange båtene som er satt ut her i Son, bildet under som jeg tok da vi kom viser oss nesten alene her.

forste_tur_2014.jpg

Lars H.

AIS'n er på

Du får da ta et oppkall når du har passert Halvorshavn, Lars. 16/77.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Og så var vi i gang med årets første helgetur. Vi dro til båten i kveldingen med bilen full av dyner, overmadrasser, TV, mat og drikke osv. I kveld ligger vi

over i båten og drar til Borgen etter frokost i morgen. Det er ikke mange båtene som er satt ut her i Son, bildet under som jeg tok da vi kom viser oss nesten alene her.

forste_tur_2014.jpg

Lars H.

AIS'n er på

Ser godt ut Lars! God tur! :-)

Takker, nå er frokosten fortært og det er klart for luftetur med skipshunden før avgang. Webkameraet er på, og kan sees på trudelutt.com/cam

Kan noen sjekke om det også vises på trudelutt.trudelutt.com/webcam og live video på trudelutt.com/video ?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jada, jada, vi må vel få komme oss avgårde først. Men skrekk og gru for lavt vann. Vi satt fast med baugen nedpå. Men med mye rugging og fruen helt akter er vi nå løs og klar for avgang.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...